خبرگزاری کار ایران

نیک‌فطرت تاکید کرد؛

جدیت بانک‌ها در حمایت از بخش خصوصی واقعی/ اهدای 2 تریلی کالا به پلدختر و معمولان

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۰۸۳

مدیرعامل شهرک صنعتی کاسپین 2 شهرستان آبیک بر جدی گرفتن بانک‌ها به امر تولید و حمایت از بخش خصوصی واقعی تاکید کرد.

هادی نیک‌فطرت در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: مقام معظم رهبری با کارشناسی کاملا دقیق از اوضاع کشور نسبت به نامگذاری شعار امسال مبنی بر رونق تولید اقدام کرده‌اند که اگر در کلان به تولید اهمیت داده شود از پیچ تاریخی تحریم‌ها عبور می‌کنیم.

وی بر جدی گرفتن بانک‌ها بر تولید و حمایت از بخش خصوصی واقعی تاکید کرد و افزود: رونق تولید نجات‌بخش اقتصاد کشور است و اگر با تدبیر در حوزه تولید گام برداشته شود، اتفاقات خوبی در حوزه رونق تولید محقق می‌شود.

مدیرعامل شهرک صنعتی کاسپین 2 شهرستان آبیک ادامه داد: می‌دانیم که منابع بانک‌ها ضعیف است و مطالبات و معوقات بسیار زیادی دارند اما اقتصاد کشور، اقتصاد جانداری نیست و باید در حوزه تولید مساعدت ویژه صورت گیرد.

نیک‌فطرت اضافه کرد: بانک‌ها باید با توجه به ظرفیت واحد تولیدی، امکان بازگشت و اهلیت‌سنجی نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام کنند و با اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت به واحدهای تولیدی کمک کرده تا روی پای خود بایستند.

وی ضمن قدردانی از بانک سپه در پرداخت تسهیلات بانکی به واحدها خاطرنشان کرد: لازم است امسال تمام بانک‌ها وارد میدان شوند و به یاری واحدهای تولیدی و صنایع بشتابند.

این مسئول با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با هیأت امنای شهرک صنعتی کاسپین دو مبنی بر ارتباط قوی‌تر با دانشگاه‌ها به ویژه دانشگاه‌های شهرستان آبیک تصریح کرد: رشته‌های مورد نیاز صنایع به دانشگاه‌ها اعلام می‌شود تا برای جذب دانشجو در این رشته‌ها سرمایه‌گذاری کرده و پس از کادرآموزی، وارد بازار کار شوند.

مدیرعامل شهرک صنعتی کاسپین 2 شهرستان آبیک افزود: علاقمند هستیم نیروهای علمی وارد بازار کار شوند که لازم است دانشگاه‌ها نیز قدم پیش شده و صنعت را در این زمینه یاری رسانند.

نیک‌فطرت با بیان اینکه تمام محصولات سبد خانوار در شهرستان آبیک موجود است، اذعان کرد: خرید محصولات و تولیدات از شهرستان آبیک موجب افزایش اشتغال وتولید می‌شود که دسترسی مردم به این محصولات  و تهیه آنها راحت‌تر و قیمت هم مناسب‌تر است.

وی از آماده‌سازی دو تریلی کالاهای اهدایی به شهرهای سیل‌زده معمولان و پلدختر استان لرستان به صورت خودجوش از سوی واحدهای مستقر در شهرک صنعتی کاسپین دو شهرستان آبیک خبر داد و گفت: کالاهای مورد نیاز در حال جمع‌آوری، اعلامی از هلال احمر و کمیته امداد بوده و تا   دیگر به شهرهای مذکور ارسال و بین مردم توزیع می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز