خبرگزاری کار ایران

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی یزد خبر داد:

وقوع رگبارهای پراکنده در یزد/ تداوم بارش ‌‌های رگباری و رعد و برق

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۲۴۳

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان یزد وقوع رگبار پراکنده به همراه رعد و برق را پدیده‌ غالب جوی طی 24 ساعت آینده در این استان ذکر کرد.

سید‌عباس میرحسینی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: از عصر امروز تا بعد از ظهر روز آینده افزایش ابر، وقوع رگبار پراکنده به همراه رعد و برق، پدیده‌های غالب جوی در استان یزد است.

وی با اشاره به بارش‌‌های پراکنده در استان طی شبانه روز گذشته ادامه داد: طی دو روز گذشته بیشترین بارش‌های استان از حوزه شهرستان خاتم، تفت و مهریز گزارش شده که بیشترین بارش‌ها در حوزه خاتم مرتبط با کرخنگان با ۱۹/۵ میلی‌متر، چنار ناز ۱۳/۵ میلی‌متر و بختاری ۱۱ میلی‌متر بارندگی بوده است.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی یزد با بیان اینکه در حوزه شهرستان تفت و روستاهای تابعه نیز شاهد بارش های خوبی در این مدت بودیم افزود: بیشترین برندگی مربوط به بیداخوید با ۹ میلی‌متر بارش بوده و باز و دره‌زرشک با ۸/۵ میلی‌متر بارش، کهدوئیه ۶/۵ میلی‌متر، طزرجان و دره‌شیر سانیج ۶ میلی‌متر، آمحسن ده‌بالا، نیر و خودسفلی نیز پنج میلی‌متر بارش داشته‌اند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان یزد با بیان اینکه تقریبا تمام نقاط استان بارندگی داشته و برای مناطق مختلف بارندگی گزارش شده است اضافه کرد: از ایستگاه یزد نیز نیم میلی‌متر بارندگی گزارش شده است.

وی بیشینه و کمینه دمای شهر یزد را بین ۲۷ و ۱۶ درجه سانتی‌گراد دانست و عنوان کرد: نیر سردترین نقطه و بافق و اردکان گرمترین نقطه استان طی 24 ساعت گذشته بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز