خبرگزاری کار ایران

تمدید زمان برگزاری نمایشگاه باستان‌شناسی و هنر سرزمین هلند به روایت موزه درنتس

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۱۷۶

نمایشگاه "باستان شناسی و هنر سرزمین هلند به روایت موزه درنتس" بر اساس توافقات بعمل آمده تا تاریخ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ تمدید و پذیرای علاقمندان خواهد بود.

به گزارش ایلنا، جبرئیل نوکنده (مدیر موزه ملی ایران) ضمن اعلام خبر تمدید تاریخ برگزاری نمایشگاه "باستان شناسی و هنر سرزمین هلند به روایت موزه درنتس"، گفت: موزه ملی ایران در راستای سیاست‌های جدید خود درصدد برگزاری نمایشگاه از آثار تاریخی فرهنگی موزه‌های سایر کشورها در این موزه است و تداوم آن‌ها باعث تقویت تعاملات میان موزه‌ها به عنوان ارکان مهم فرهنگی هر کشور خواهد بود.

وی در ادامه افزود: همچنین به منظور پاسخگویی به درخواست‌های مکرر بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان درصدد تمدید زمان برگزاری نمایشگاه "باستان شناسی و هنر سرزمین هلند به روایت موزه درنتس" برآمده و پس از انجام رایزنی‌های مربوطه و کسب موافقت موزه درنتس این نمایشگاه تا تاریخ ۳۱ مرداد در ایران دایر خواهد ماند.

نوکنده تصریح کرد: این نمایشگاه که از دهم مهرماه ۱۳۹۷ گشایش یافته است تاکنون بیش از ۳۸۵۴۱ هزار نفر بازدیدکننده داشته و مشتمل بر بیش از ۴۲۰ قلم اثر تاریخی فرهنگی از سرزمین هلند بوده که در سه بخش مجزا: آثار باستانی، سرامیک و نقاشی معرف شایسته‌ای از تمدن درخشان و کهن این کشور است.

مدیر موزه ملی ایران همچنین افزود: بر اساس تصمیمات تازه‌ای موزه ملی ایران درصدد افزایش ساعت بازدید در روزهای پایانی هفته بوده؛ همچنین بازدیدهای ویژه و رایگان در ساعاتی خاص را در برنامه کاری و در دست تدارک دارد که متعاقبا به دوستداران این موزه اعلام خواهد شد.

نمایشگاه "باستان‌شناسی و هنر سرزمین هلند به روایت موزه درنتس" همه روزه به استثنای دوشنبه‌ها از ساعت ۹ تا ۱۹ پذیرای علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز