خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت مدیران تئاترشهر و خانه هنرمندان به مناسبت درگذشت جمشید مشایخی

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۹۵۳

در پی درگذشت جمشید مشایخی، دو تن از مدیران تماشاخانه‌های تهران، پیام‌های تسلیت جداگانه صادر کردند.

به گزارش ایلنا، مدیر مجموعه تئاتر شهر به مناسبت درگذشت جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون ایران متنی را منتشر کرد.

در متنی که به مناسبت درگذشت جمشید مشایخی از سوی سعید اسدی ـ مدیر مجموعه تئاتر شهرـ صادر شد، آمده است: «قوام و عزت تئاتر ایران مرهون کوشش‌های مردان و زنانی‌ست که در دوران زندگی خود به زحمت و مقاومت، با درخشش‌های کم‌نظیر، پایه‌های این دستاورد شریف انسانی را استوار کردند و ماندگار در خاطره جمعی جامعه همواره یادآور هنر و هنرمندی بودند.

استاد جمشید مشایخی، از مفاخر بازیگری تئاتر و سینمای ایران، نمونه‌ بزرگ اخلاق نیکو، فرهنگ‌مداری ایرانی و میهن‌خواهی بود و منش او، همچنان پس از او، برای حاضران در هنر ایران آموختنی است.

مجموعه تئاترشهر درگذشت این هنرمند گرانمایه را به خانواده گرامی ایشان، مردم شریف ایران و هنرمندان تئاتر تسلیت می‌گوید و آرامش و آمرزش پروردگار بخشاینده را برای روان این هنرمند گرانقدر خواهان است.»

همچنین مجید رجبی‌معمار، مدیرعامل خانه هنرمندان ایران و رئیس تماشاخانه ایرانشهر، درگذشت این بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر را تسلیت گفت.

 در متن این پیام آمده است:

«خبر درگذشت استاد جمشید مشایخی در روزهای آغازین فصل بهار، یک‌بار دیگر جامعه هنری ایران را در غمی بزرگ فرو برد. استاد مشایخی با بیش از نیم قرن فعالیت هنری و ایفای نقش در صحنه هنرهای نمایشی برای همیشه در صحنه ذهن ما باقی خواهد ماند.

درگذشت این هنرمند گرامی را به خانواده و بازماندگان محترم ایشان و به ویژه جامعه هنری کشور تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن عزیز روحی شاد و آرام طلب دارم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز