خبرگزاری کار ایران

همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع)؛

تالارهای نمایشی پایتخت تعطیل شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۵۳۷

سالن‌های نمایشی مجموعه تئاترشهر و تماشاخانه ایرانشهر به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع) امروز تعطیل است.

همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام حسن عسگری(ع) تماشاخانه ایرانشهر روز سه شنبه؛ نهم دی؛ اجرایی نخواهد داشت.

به گزارش ایلنا؛ روز نهم دی ماه، نمایش‌های «کالون و قیام کاستلیون» به کارگردانی آرش دادگر، «خانه وا ده» به کارگردانی سید محمد مساوات و «دو دلقک و نصفی» به کارگردانی جلال تهرانی اجرایی نخواهند داشت و ادامه اجرای آثار از چهارشنبه ۱۰ دی ماه از سرگرفته می‌شود.

نمایش «کالون و قیام کاستلیون» به کارگردانی آرش دادگر ساعت ۱۸، به قیمت ۲۵ هزارتومان و مدت زمان ۸۰ دقیقه، با حضور بازیگرانی چون مهران امام بخش، کامبیز امینی، فرید قبادی، حسام منظور، آرش دادگر، یعقوب صباحی، عمار آشوری، مریم راسخ‌، ‌ مهراب رستمی، امیر رجبی، علی کوشا و علی میرنژاد در تالار استاد سمندریان روی صحنه است.

نمایش «خانه وا ده» به کارگردانی محمد مساوات، بازی علی محمودی، محمدعلی محمدی، احسان بهلولی، اسماعیل گرجی، بانیپال شومون، نیما نوری‌زاده و مجید عسگری، مدت زمان ۷۵ دقیقه، قیمت بلیت ۲۵ هزارتومان، ساعت ۲۰:۱۵ در تالار استاد سمندریان روی صحنه است.

همچنین نمایش «دو دلقک و نصفی» به کارگردانی جلال تهرانی ساعت ۲۰ با مدت زمان ۷۰ دقیقه و قیمت بلیت ۲۵ هزارتومان با بازی سارا پهلوانی، فرشاد قاسمی و مصطفی لعلیان در تالار استاد ناظرزاده روی صحنه است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید بلیت می‌توانند به سایت تماشاخانه ایرانشهر به آدرس www. tamashakhaneh. ir مراجعه کنند و یا با شماره های ۱۶ و ۸۸۸۱۴۱۱۵ تماس حاصل نمایند

تئاترشهر سه شنبه نهم دی ماه تعطیل است

نمایش‌های به صحنه رفته در مجموعه تئاتر شهر سه شنبه نهم دی ماه به مناسبت تقارن با شهادت امام حسن عسگری(ع) اجرایی ندارند.

نمایش‌های «مرگ فروشنده» به کارگردانی نادر برهانی مرند و «دیده بانان» به کارگردانی محمدرضا خاکی روزهای سه شنبه نهم دی ماه به مناسبت تقارن با شهادت امام حسن عسگری(ع) اجرایی ندارند.

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www. teatreshahr. com و برای تهیه و یا رزرو بلیت آثار نمایشی به صحنه رفته در تئاتر شهر به آدرس www. gishetheater. ir مراجعه کنید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز