خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت وزیر ارشاد و سرپرست سازمان سینمایی برای درگذشت جمشید مشایخی

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۸۴۴

سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حسین انتظامی سرپرست سازمان سینمایی درگذشت جمشید مسایخی را تسلیت گفتند.

به گزارش ایلنا، سیدعباس صالحی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) در پیامی درگذشت جمشید مشایخی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون را تسلیت گفت.

در پیام سیدعباس صالحی آمده است: درگذشت هنرمند مردمی و پیشکسوت عرصه سینما و تلویزیون، مرحوم جمشید مشایخی موجب تألم و تأسف فراوان شد.

این چهره ماندگار و برجسته بازیگری در بیش از شش دهه فعالیت حرفه‌ای خود، در نقش‌هایی متفاوت و اثرگذار، خاطرات فراوانی در ذهن و ضمیر مردم عزیز کشورمان به یادگار گذاشت و همواره در کنار مردم و برای مردم ایفای نقش می‌کرد.

اینجانب فقدان این هنرمند محجوب و محبوب را به همه علاقمندان وی و اهالی فرهنگ و هنر و نیز خانواده گرامی آن مرحوم به‌ویژه فرزندان عزیزش صمیمانه تسلیت می‌گویم.
از خداوند متعال در ایامی که شمیم بعثت نبوی در بهار طبیعت جسم و جان ما را عطرآگین نموده است، برای روح آن عزیز از دست رفته آرامش ابدی و علو درجات و برای بازماندگان معزز صبر و شکیبایی آرزومندم.

حسین انتظامی نیز  نوشت: کمال الملک سینمای ایران از میان ما پر کشید. اما اخلاق و منش پهلوانی او در خاطر همه ایرانیان هنردوست نقشی ماندگار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز