خبرگزاری کار ایران

سرپرست جمعیت هلال‌احمر نهاوند خبر داد:

اسکان اضطراری ۴۰ مسافر در راه مانده در نهاوند / ۳۰ چادر برپا شد

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۴۵۶

سرپرست جمعیت هلال‌احمر نهاوند از برپایی ۳۰ چادر اسکان اضطراری در شهرستان نهاوند خبر داد و گفت: تاکنون ۴۰ نفر از درراه ماندگان در این مراکز اسکان یافته اند.

 

حمید نوروزی در تشریح آخرین وضعیت امدادرسانی هلال‌احمر در نهاوند گفت: تاکنون در شهرستان نهاوند ۴۰ نفر از مردم اسکان اضطراری گرفته اند.

وی بابیان اینکه در حال حاضر ۳ مرکز اسکان هلال‌احمر با ظرفیت ۳۰ چادر آماده پذیرش است، گفت: تا این لحظه در شهرستان ۳۵ مورد آب‌گرفتگی گزارش شده و ۱۰ نفر که در محورهای ارتباطی گرفتارشده‌اند رهاسازی شده‌اند.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر نهاوند از توزیع چراغ والور ۲۴ شعله در مناطق موردنیاز خبر داد و گفت: در مناطقی که گاز آن‌ها تا به این لحظه وصل نشده ۳۶ گالن نفت توزیع‌شده است.

وی با تأکید بر اینکه ۵۰ امداد گر در شهرستان نهاوند آماده خدمات‌رسانی هستند، گفت: هلال‌احمر نیازمند همت و مشارکت اهالی همه روستاها و شهروندان است لذا خواهشمندیم هرکدام از همشهریان خودرو وانت کمک دار دارند به هلال احمر جهت همکاری مراجعه کنند.

نوروزی تأکید کرد: مردم هشدارها را جدی بگیرند و با توجه رعدوبرق کمتر از گوشی همراه در محیط باز استفاده کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز