خبرگزاری کار ایران

فرمانده پلیس راه یزد اعلام کرد:

تشدید کنترل تردد در جاده‌‌های مواصلاتی استان

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۸۱۰

فرمانده پلیس راه یزد از تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی برای ارتقای امنیت تردد در محورهای استان خبر داد.

سرهنگ مسعود قانعی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به آغاز موج دوم سفرهای نوروزی اظهار داشت: با توجه به افزایش حجم سفر در استان در تعطیلات، کنترل و نظارت دقیق‌تر عبور و مرور و ایجاد امنیت جاده‌ای از مهم‌ترین ضرورت‌ها است.

وی با اشاره به نقش پلیس راه در این حوزه افزود: با آغاز دور دوم سفرهای نوروزی، پلیس و دیگر سازمان‌های امدادرسان، اهتمام ویژه‌ای در ایجاد تسهیل در عبور و مرور خودروها و برنامه‌ریزی کاربردی در کاهش سوانح رانندگی دارند.

فرمانده پلیس راه یزد با بیان اینکه وظیفه پلیس راه تامین امنیت ترافیکی در جاده ها و محورهای مواصلاتی است، ادامه داد: هرگز اجازه نمی دهیم متخلفان قوانین را زیر پا بگذارند چرا که در این صورت باید منتظر برخورد قاطع ماموران پلیس راه باشند.

وی با اشاره به حضور گسترده پلیس در محورهای مواصلاتی استان عنوان کرد: این مهم با هدف کاهش آمار تلفات جاده ای صورت گرفته و خوشبختانه تا حدود زیادی توانسته میزان آمار تلفات جاده ای در استان را کاهش دهد.

قانعی خاطر نشان کرد: ماموران پلیس راه مستقر در محورهای ارتباطی استان به هیچ عنوان اجازه نمی دهند افراد قانون‌شکن علاوه بر به خطر انداختن جان خود، تهدیدی برای سایر مسافران جاده ای باشند لذا بدون اغماض با این قبیل رانندگان برخورد می کنند.

وی با بیان اینکه با شروع موج دوم سفرهای نوروزی جاده های استان امروز پر رفت و آمد است افزود: ترافیک در محورهای مواصلاتی استان عادی و روان است لذا رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به توصیه ها و هشدارها، پلیس را در برقراری نظم و انضباط ترافیکی و پیشگیری از حوادث ناگوار یاری کنند.

فرمانده پلیس راه یزد در ادامه اضافه کرد: رانندگانی که قصد عبور از محورهای مختلف این استان را دارند ضمن تجهیز خودروهای خود به وسایل ایمنی، قبل از حرکت، اطلاعات لازم در مورد وضعیت جاده ها را کسب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز