خبرگزاری کار ایران

مسئول حوزه گردشگری شهرداری ساری خبر داد:

استقبال گردشگران خارجی از تورهای ساری گردی

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۱۲۴

مسئول حوزه گردشگری شهرداری ساری ازاستقبال و حضور گردشگران نوروزی از تورهای ساری گردی نوروز امسال خبرداد .

به گزارش خبرنگار ایلنا،رضا مردانی در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران اظهار کرد: تور ساری گردی به دلیل رانش سیل با چند روز تاخیر از امروز بعدازظهر امروز در ساری شروع شده است.

وی افزود: گردشگران و مسافران نوروزی با دو اتوبوس از ساعت 2 تا 4 بعدازظهر از مکان های تاریخی و گردشگری ساری دیدن می کنند.

مسئول حوزه گردشگری شهرداری ساری گفت: تورهای ساری گردی گردشگران را به مناطق مختلف دیدنی ساری از جمله خانه تاریخی کلبادی ، حمام وزیری ، مسجد جامع فرح آباد و پارک جنگلی شهید زارع می برند .

وی افزود : همزمان با تورگردی ، بسته های فرهنگی که در آن شهرستان ساری و آداب و رسوم بومی مازندران معرفی شده ، به گردشگران اهدا می شود.

به گفته مردانی برگزاری جشنواره زنده موسیقی در مکان های تاریخی و پارک های این شهر از دیگر برنامه های نوروزی شهرداری ساری است .

وی با اشاره به بارش باران و سیلاب روزهای پایانی سال 97 گفت: خسارت وارده از سیل به تاسیسات نمایشگاه صنایع دستی موجب لغو برپایی این نمایشگاه در پارک ملل شد و به ناچار 10 غرفه بومی را در بوستان ولایت و مابقی غرفه ها به شهرهای اطراف منتقل شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز