خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری ساری :

تهیه و تدوین سند جامع گردشگری مرکز استان مازندران/ساری گردی 8000 مسافر نوروزی

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۱۵۹

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری ساری گفت : از ابتدای طرح نوروزی تاکنون هشت هزار مسافر نوروزی در تورهایساری گردی شرکت کردند که در این میان حضور گردشگران خارجی نیز قابل توجه و مهم است .

محمد محبوب با حضور در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون هشت هزار مسافر نوروزی در تورهایساری گردی شرکت کردند که در این میان حضور گردشگران خارجی نیز قابل توجه و مهم است .

وی افزود: : براساس این سند تازه تدوین شده مرکز استان مازندران تمامی محورهای توسعه ساری بر پایه گردشگری بنا شده است و در مرحله اجرای این سند ، تشکیل کارگروههای تخصصی مورد نظر قرار می گیرد .

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری ساری گفت : از این پس و براساس سند جامع گردشگری ، اجرای تمامی پروژه های شهر ساری با لحاظ کردن مساله گردشگری بنا می شود .

وی با اشاره به تلاش های شهرداری ساری برای برگزاری تورهای رایگان ساری گردی به عنوان بخشی از فعالیت های این نهاد برای معرفی جاذبه های شهر به مسافران نوروزی اشاره کرد و افزود: تاکنون هشت هزار مسافر نوروزی در این تورها شرکت کردند که در این میان حضور گردشگران خارجی نیز قابل توجه و مهم است .

محبوب ادامه داد : همچنین برنامه های ویژه برای فراهم آوردن شبهای شاد و مفرح برای مسافران نوروزی و شهروندان مازنی در محل برگزاری نمایشگاه صنایع دستی مازندران در پارک ملل ساری برگزار می شود .

محبوب فضاسازی و تبلیغات محیطی، نصب المان‌های نوروزی برگرفته از معماری بومی و محلی، برقراری سه کمپ نورزوی در وردوی‌های شهر ساری، پکیج فرهنگی حاوی ماکت میدان ساعت، نقشه شهر ساری و بروشورهای گردشگری، طراحی دفترچه گردشگری دوزبانه، تهیه کیسه زباله برای خوروهای مسافران و کمپین نه به گرتاب زباله از ماشین را از جمله اقدامات شهرداری ساری برای ایام نوروز برشمرد.

وی افزود: روزانه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در جزیره پارک ملل، اجرای مراسم آیینی همراه با اجرای زنده موسیقی داریم و و محوریت این برنامه با پاسداشت شهدای مدافع حرم است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز