خبرگزاری کار ایران

مدیر تورهای گردشگری ساری گردی:

برگزاری تورهای رایگان ساری گردی در مرکز استان

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۸۱۶

این تورها با هدف آشنایی مسافران نوروری از جاذبه ها و اماکن تاریخی وگردشگری مرکز استان از سوی شهرداری ساری شکل گرفت.

به گزارش ایلنا،رضا مردانی در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی استان در ساری از تورهای  یکروزه ساری گردی در مرکز استان خبر داد و اظهار داشت: این تورها در دو نوبت صبح و عصر هر روز  به صورت رایگان به مسافران نوروزی خدمات ارائه می کند

وی افزود: این تورها  با هدف آشنایی مسافران  نوروری  از جاذبه ها و اماکن تاریخی  وگردشگری مرکز استان از سوی شهرداری ساری شکل گرفت.

سرپرست حوزه گردشگری شهرداری ساری  بازدید از خانه کلبادی، حمام وزیری  ، مسجد جامع تاریخی فرح آباد و ساحل فرح آباد از جمله اماکنی است که مسافران نوروزی از آن دیدن می کنند.

وی با بیان اینکه روزانه 180 نفر روزانه از این اماکن تاریخی دیدن می کنند، گفت: راهنمای سفر  ملبس به لباس سنتی و همچنین ارائه غذاهای بومی و محلی از دیگر خدمات به مسافران نوروزی است.

مردانی معرفی و احیای فرهنگی و آیین های بومی و محلی مازندران را از جمله اهداف برگزاری این تور عنوان کرد و گفت: بسته فرهنگی همراه با معرفی جاذبه های ساری به مسافران نوروزی ارائه می شود.

وی بازدید از پارک جنگلی زارع را از دیگر برنامه های فرهنگی این نهاد عنوان کرد و افزود: اجرای موسیقی زنده محلی از دیگر عناوین برنامه های این تور محسوب می شود.

مردانی از پاکسازی سواحل در 12 فروردین ماه خبر داد و گفت: تاکنون 1000 نفر از مسافران نوروزی از اماکن تاریخی و جاذبه های گردشگری ساری دیدن کردند.

وی افزود: بازدید از نمایشگاه نوروزی در بوستان ملل  از برنامه هایی است که در نوبت عصرانجام می گیرد  

به گفته مدیر تورهای گردشگری ساری گردی، برپایی تور ساری گردی از 28 اسفند ماه شروع و تا پایان 12 فرورین ماه 95 ادامه دارد.

خانه کلبادی، بقعه امام زاده عباس، بقعه پهنه کلا، چشمه باداب سورت، حمام وزیری ، مسجد جامع تاریخی فرح آباد، ساحل خزرآباد، مسجد مصطفی خان، نوباغشاه ساری، برج رسکت و سد سلیمان تنگه از اماکن دیدنی و تاریخی ساری است

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز