خبرگزاری کار ایران

سرپرست حوزه گردشگری شهرداری ساری :

بازدید9 هزار نفراز اماکن گردشگری با تورهای رایگان ساری گردی

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۲۶۳

سرپرست حوزه گردشگری شهرداری ساری گفت : تاکنون حدود 9 هزار نفر در تورهای رایگان ساری گردی شرکت کردند و از جاذبه ها و مناطق دیدنی ساری بازدید کردند .

به گزارش ایلنا،رضا مردانی در گفتگو با خبرنگاران در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اشاره ه به اینکه نوروز سال گذشته هفت هزار و 200 نفر در تورهای ساری گردی شرکت کردند ، اظهار داشت : پیش بینی می شود امسال تعداد بیشتری در این تورهای شرکت بکنند .

وی افزود : ۲۰ گردشگر از  کشورهای آلمان ، ایتالیا ، لهستان و چین با حضور در تورهای ساری گردی از جاذبه های تاریخی و دیدنی این شهر بازدید کردند .

سرپرست حوزه گردشگری شهرداری ساری گفت : روزانه در دو نوبت صبح و عصر 12 دستگاه اتوبوس ، افراد را به مکان های درنظرگرفته شده برای ساری گردی می برند .

وی با اشاره به اینکه امسال چهارمین سال برگزاری تورهای ساری گردی است ، ادامه داد : برگزاری تورهای ماجراجویان پالاگراید ، موتور و آفروید ا زجمله برنامه ویژه و خاص امسال است که بنا به درخواست شرکت کنندگان برگزار می شود .

مردانی از استقبال شرکت کنندگان تور ساری گردی برای روز طبیعت به عنوان برنامه 12 فروردین تور نام برد و ادامه داد : در این روز با حضور شهروندان پاکسازی سواحل دریای خزر و مکان های تاریخی انجام می شود .

وی افزود:این تورها با هدف آشنایی مسافران  نوروری  از جاذبه ها و اماکن تاریخی  وگردشگری مرکز استان از سوی شهرداری ساری  و شرکت گردشگری بهشت پنهان شکل گرفت.

باداب سورت ، دریاچه الندان ، چشمه چورت ، آبشار شیرین رود ، چشمه گرگین آباد ، روستاهای دودانگه و چهار دانگه از جمله مکان هایی است که در تور ساری گردی مردم از آنها بازدید می کنند .

خانه کلبادی، بقعه امام زاده عباس، بقعه پهنه کلا، چشمه باداب سورت، حمام وزیری ، مسجد جامع تاریخی فرح آباد، ساحل خزرآباد، مسجد مصطفی خان، نوباغشاه ساری، برج رسکت و سد سلیمان تنگه از اماکن دیدنی و تاریخی ساری است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز