خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از 206 کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۶۷۸

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف 206 کیلو و 200 گرم تریاک، در 2عملیات جداگانه پلیس استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از اراک، سرهنگ "یوسف سپهوند " در بیان جزئیات این عملیات‌ها گفت:‌ در یکی از این عملیات‌ها مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در همکاری اطلاعاتی خود با مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه، از جاسازی و انتقال مقدار قابل توجهی مواد مخدر از سوی یک توزیع‌کننده عمده مواد مخدر با یک دستگاه تریلی از یکی از استان‌های جنوبی به مقصد استان کرمانشاه مطلع شدند.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی عملیاتی انجام شده، پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، سرانجام خودروی مذکور در یکی از محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه متوقف، راننده آن دستگیر و در بازرسی از خودرو 161 کیلو و 200 گرم تریاک کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: در ادامه این عملیات 3 تن دیگر از همدستان فرد دستگیر شده  نیز که با یک دستگاه خودروی سواری پراید نقش اسکورت محوله مواد مخدر انتقالی را بر عهده داشتند، دستگیر شدند.

سرهنگ سپهوند با اشاره به دومین عملیات پلیس استان نیز افزود: ‌در این عملیات نیز مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در یکی از شهرستان‌های استان، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پژو با 5 نفر سرنشین  مشکوک و پس از تعقیب و گریز موفق به متوقف کردن آن شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد:‌ در بازرسی انجام شده از این خودرو 45 کیلو تریاک که به شکل ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به دستگیری 9 توزیع کننده مواد مخدر و توقیف 3 دستگاه خودرو از آنان در عملیات‌های مذکور افزود: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز