خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راهداری استان مرکزی خبر داد

تردد غیر ضروری کامیون ها در محورهای مواصلاتی استان تا پایان بارندگی ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۶۷۲

زندی فر گفت: به دلیل بارش برف و باران تردد غیر ضروری کامیون ها از امروز تا پایان بارندگی در تمام محورهای استان ممنوع است.

به گزارش ایلنا از اراک، علی زندی فر اظهار کرد: به دلیل بارش برف و باران تردد کامیون ها به جز کامیون های حامل مواد فاسد شدنی و فراورده های سوختی از امروز تا پایان بارندگی در تمام محورهای استان ممنوع است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در محور شازند ـ خمین شاهد بارش سنگین برف هستیم، در محورهای دلیجان، نراق، آشتیان، تفرش، فراهان، کمیجان، اراک نیز بارندگی وجود دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: در گردنه توره، خمین و ازنا نیز تردد با زنجیر چرخ در جریان است.

زندی فر با اشاره به اینکه در تمام شهرهای استان بارندگی به صورت برف و باران است، گفت: ترافیک روانی در جاده ها برقرار است و به جز محور جاسب که به دلیل ورود سنگ و  بسته شده و تلاش برای بازگشایی آن در حال انجام است، مشکل خاصی وجود ندارد.

وی ادامه داد: محور چهرقان آمره نیز همچنان مسدود و تلاش ها برای بازگشایی آن در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده در حال حاضر مشکل خاصی در استان وجود ندارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز