خبرگزاری کار ایران

با حضور فرماندار؛

شورای هماهنگی مدیریت بحران در تایباد برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۵۳۱

شورای هماهنگی مدیریت بحران به ریاست فرماندار و مدیران اجرائی تایباد شامگاه پنجم فروردین ماه در فرمانداری شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تایباد، حسین شرافتی راد در این جلسه گفت: بلایای طبیعی قابل پیش بینی نیست، افزایش توانمندی و حفظ آمادگی دستگاه های اجرایی به ‌منظور رویارویی با حوادث و بلایای طبیعی جهت مقابله و کاهش اثرات آن یک اصل مهم و ضروری است.

وی افزود: در بحث مدیریت بحران تمام دستگاه های اجرایی باید همیشه آمادگی لازم را داشته باشند تا با ارائه خدمات به موقع و مدیریت صحیح، بتوان صدمات و خسارات را به کمترین حد ممکن کاهش داد.

وی تصریح کرد: بنابر دستور استاندار خراسان رضوی حضور تمام فرمانداران، شهرداران و مدیران اجرایی به ویژه اعضای ستاد مدیریت بحران جهت جلوگیری از حوادث طبیعی بنابر گزارش‌های هواشناسی در محل خدمت خود الزامی است.

فرماندار تایباد مطرح کرد: اصحاب رسانه در اطلاع رسانی به موقع و صحیح نقش موثری دارند و ضروری است تمام اخبار و اطلاعات را از طریق ستاد بحران و هلال احمر شهرستان دریافت کنند و به صورت مکرر در فضای مجازی منتشر کنند.

در ادامه جلسه شرح وظایف هر یک از دستگاه‌های مربوطه ارائه شد و اعضای ستاد بحران شهرستان نظرات کاربردی خود را اعلام کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز