خبرگزاری کار ایران

معاون فرمانداری ویژه آمل:

مدیران قبل از پایان سال مالی اعتبارات تخصیصی خود را جذب کنند

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۷۷۰

مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان آمل قبل از اتمام سال مالی به جذب اعتبارات پروژه‌های خود بپردازند.

معاون فرمانداری ویژه آمل تاکید داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان آمل قبل از اتمام سال مالی به جذب اعتبارات پروژه‌های خود بپردازند.

به گزارش ایلنا از آمل، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل: علی شعبانی در جلسه توزیع اعتبارات ستاد حوادثاین شهرستان که با حضور ۱۴ دستگاه اجرایی آمل در دفتر معاون فرماندار برگزار شد، بیان داشت: برای این شهرستان ۵۰ پروژه عمرانی از سوی محل اعتبار ماده ۱۰ و ۱۲ قانون بودجه سال ۹۲ تامین شد.

وی با بیان اینکه از محل این اعتبارات ۱۴ دستگاه اجرایی آمل بهره‌مند می‌شوند، اذعان داشت: برای این پروژه‌ها بالغ بر ۶۶میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال بودجه تصویب شده است.

شعبانی بیان داشت: بیشترین سهم دریافتی از این اعتبارات به دو دستگاه راه‌وشهرسازی و جهاد کشاورزی شهرستان تعلق گرفته است.

معاون فرمانداری ویژه آمل پروژه‌های تصویبی از محل ماده ۱۰قانون بودجه را تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مطرح کرد و گفت: پروژه‌های ماده ۱۲ قانون بودجه تشکیل سازمان مدیریت بحران در سال ۹۲ است.

وی برگزاری این جلسه را برای تسریع در مبادله موافقت‌نامه جذب اعتبارات ماده۱۰ و ۱۲ قانون بودجه سال ۹۲ بیان و عنوان کرد: کلیه دستگاه‌های اجرایی موظف هستند هر چه سریع‌تر نسبت به مبادله موافقت‌نامه، جذب اعتبارات تخصیصی و اجرای پروژه‌های تصویبی پیگیری و اقدامات لازم را به عمل آورند.

شعبانی تصریح کرد: با توجه به پایان سال مالی مسئولان امر جهت جذب اعتبارات تخصیصی و اجرای پروژه‌های عمرانی تا پایان تیرماه سال‌جاری فرصت دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز