خبرگزاری کار ایران

کلائی خبر داد:

مصوبات شورای مدیریت بحران شهرستان مشهد برای اسکان اضطراری مسافران

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۴۴۲

شهردار مشهد از آماده سازی سوله های بحران و سالن های ورزشی برای اسکان اضطراری برای حوادث احتمالی امشب خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد ، محمدرضا کلایی با اشاره به برگزاری شورای مدیریت بحران شهرستان مشهد عنوان کرد: این جلسه مصوباتی برای پیشگیری از بروز بحران و مشکلات در صورت بارش رگباری باران و وقوع سیل داشت.

وی با اشاره به اینکه این مصوبات به شهرداران مناطق شهرداری مشهد ابلاغ شده است، عنوان کرد: آماده سازی سوله های بحران و سالن های ورزشی برای اسکان اضطراری امشب، حضور شهردار منطقه و جانشین و اعضای ستاد بحران منطقه در سطح منطقه و هماهنگی کامل با ستاد مدیریت بحران شهرداری و معاونت خدمات شهری از مهمترین مصوبات این جلسه است.

همچنین شهردار مشهد در نامه ای به مهدی یعقوبی، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد برای مقابله و اقدامات لازم جهت مقابله با آبگرفتگی و سیلاب احتمالی در شهر مشهد اختیار تام داد.

در این نامه آمده است: با توجه به اخطاریه اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خصوص ورود موج جدید بارش های رگباری از اواخر امروز دوشنبه به شهر مشهد که تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت، بدین وسیله به جنابعالی جهت انجام هرگونه اقدام و پیش بینی های لازم در این خصوص مسئولیت تام داده می شود.

در ادامه نامه آمده است: ضروری است کلیه امکانات آن معاونت و سازمانهای تابعه و در صورت لزوم ،سایر معاونت ها و سازمانهای شهرداری مشهد برای مقابله با تبعات بارشهای رگباری به کارگرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز