خبرگزاری کار ایران

وزیر صمت در نامه‌ای خطاب به روسای سازمان‌های شمالشرق کشور :

ارزاق و نیازهای عمومی مناطق سیل زده تامین و خسارت وارده به تولید گزارش شود

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۸۳۰

رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت طی نامه ای به روسای سازمان های شمال شرق کشور از آنها خواست ارزاق و نیازهای عمومی مردم با تدبیر جدی تامین و در صورت نیاز از ستاد مرکزی درخواست کمک شود.

به گزارش ایلنا، وزیر صنعت، معدن و تجارت در این نامه تاکید کرده خسارت وارده به واحدهای تولیدی سریع گزارش شود و تشکل های کشوری در عمل به مسئولیت اجتماعی مردم سیل زده را یاری نمایند.

متن ابلاغی وزیر به این شرح است:

مدیران کل محترم سازمان های صنعت، معدن و تجارت و مدیران عامل شرکت شهرک های صنعتی استان های گلستان، مازندران، سمنان و خراسان شمالی با توجه به وقوع سیل در برخی شهرها و روستاهای استان های شمالشرق کشور و خسارت به هموطنان عزیز و واحدهای صنعتی و تولیدی انتظار است تمام تلاش و مساعی خود را برای تهیه ارزاق و نیازهای عمومی مردم سیل زده به کار گرفته و با گزارش نیازمندی ها به ستاد مرکزی و دریافت کمک های لازمه، خسارت وارده به واحدهای تولیدی در اسرع وقت اعلام گردد.

سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان های یاد شده موظفند ضمن عمل به موارد فوق، نسبت به همکاری همه جانبه با اصناف و مساعدت های حداکثری در حمایت از تولید واحدهای خسارت دیده مد نظر قرار دهند.

از تشکل های مرتبط اعم از اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و خانه صنعت، معدن و تجارت و همچنین واحدهای تولیدی نیز تقاضا دارم در عمل به مسئولیت های اجتماعی خویش و به نمایش گذاشتن روح نوع دوستی، مردم سیل زده را یاری کنند.

رضا رحمانی

وزیر صنعت، معدن و تجارت

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز