خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی یزد به ایلنا خبر داد:

ورود موج ناپایدار به استان یزد/ رگبارهای پراکنده و کاهش دما در استان

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۸۲۷

کارشناس سازمان هواشناسی استان یزد از ورود موج ناپایدار جوی به استان طی روز آینده خبر داد.

سیدعباس میرحسینی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: با ورود موج ناپایدار به استان از عصر امروز و روز آینده شاهد افزایش ابر، سرعت وزش باد و رگبارهای پراکنده در مناطق جنوبی و ارتفاعات هستیم.

وی با بیان اینکه این موج ناپایدار تا روز چهارشنبه در استان ماندگارخواهد بود، ادامه داد: با توجه به نقشه‌های هواشناسی، این سامانه بیشتر در جنوب استان و شهرستان خاتم فعالیت خواهد داشت و مناطقی از شیرکوه و بافق را نیز در بر خواهد گرفت.

کارشناس‌هواشناسی یزد با بیان اینکه روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در تمام استان تقریبا بارندگی خواهیم داشت، اضافه کرد: با تقویت این موج در دو روز آینده مردم یزد شاهد بارندگی خفیف و اندکی خواهند بود که پیامد آن نیز کاهش دما است.

وی عنوان کرد: در روز یکشنبه وزش باد نسبتا شدید را پیش بینی می کنیم و در روزهای دوشنبه و سه شنبه سرعت وزش باد شدیدتر خواهد بود اما فردا و پس فردا دمای استان دو تا پنج درجه افزایش خواهد یافت.

میرحسینی کمینه دمای هوای سه شب آینده یزد را هم به ترتیب 7 ، 7 و 10 درجه بیان کرد و یادآور شد: گرم‌ترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته شهر بافق با 24 درجه و سردترین نقطه روستای ده بالا در شهرستان تفت با کمینه دمای منفی 2 درجه گزارش شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز