خبرگزاری کار ایران

حسینعلی زاده خبر داد:

دستگیری باند سرقت منازل و سارق جواهرات

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۶۰۶

هوشیاری و سرعت عمل پلیس آگاهی شهرستان خواف در تعطیلات سال نو باعث دستگیری باند سرقت منازل و احشام و همچنین یک سارق جواهرات شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خواف؛ سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده در تشریح این دو عملیات گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و دام با شیوه و شگرد مشابه موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس با اشراف اطلاعاتی ابتدا یک مالخر و سپس یک باند سه نفره سارقان را در عملیاتی ضربتی دستگیر کرده و پس از بازجویی های به عمل آمده و اعتراف متهمان، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی در ادامه از دستگیری یک سارق جواهرات خبر داده و اظهار داشت: حدود ۴۰۰ میلیون ریال طلا از یک شهروند خوافی سرقت شده که تیمی از بهترین کارآگاهان پلیس وارد عمل شده و با بررسی اظهارات مالباخته و سرنخ های موجود به جوانی ۱۹ ساله مظنون شده و پس از جمع آوری دلایل کافی، متهم را که در شهرستان ورامین زندگی می کرد با غافلگیری در مخفیگاهش دستگیر نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان خواف تصریح کرد: متهم در بازجویی های فنی و مواجهه با مستندات پلیس به سرقت به عنف اعتراف کرد و پس از استرداد اموال، پرونده به دستگاه قضایی فرستاده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز