خبرگزاری کار ایران

۸۰۰ دستگاه نفتکش آماده سوخترسانی به جایگاه های منطقه تهران

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۲۰۹

با شروع سال نو و آغاز مسافرت های نوروزی، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تهران با تجهیز ۸۰۰ دستگاه نفتکش و گازکش آماده سوخترسانی به مسافرین نوروزی است.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تهران، مدیر منطقه با اعلام خبر فوق، گفت: طرح نظارت بر عرضه مطلوب فرآورده های نفتی به منظور سوخترسانی همزمان با سایر مناطق شرکت ملی پخش در منطقه تهران انجام شد.

کرامت ویس کرمی افزود: با توجه به تعطیلات نوروز و آغاز سفرهای برون شهری، گروه های ویژه نظارت در راستای رسالت خطیر توزیع فرآورده و جهت ارائه سرویس دهی مطلوب به شهروندان تشکیل شده است .

ویس کرمی اذعان داشت: بحث هماهنگی و نظارت بر عرضه مطلوب فرآورده از یک ماه قبل آغاز شده  و در همه نواحی و مسئولین در زمینه ذخیره سازی،  حمل و نقل و نظارت بر جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی، کنترل جامع و کامل دارند.

مدیر منطقه تهران گفت: در سطح انبار های نفت بازدید های فنی – عملیاتی، HSE و کنترلهای کمی و کیفی  بصورت شبانه روزی انجام شده و تعداد ۸۰۰ دستگاه نفتکش و گاز کش جاده پیما آماده انتقال فرآورده به مجاری عرضه هستند .

ویس کرمی بر آمادگی هرچه بیشتر جایگاه های استان به سبب افزایش مصرف در ایام تعطیل خصوصاً تعطیلات آغاز سال نو تاکید کرد و افزود : منطقه تهران با بیش از ۴۶۰ باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و CNG بصورت کامل آمادگی خدمت رسانی به هموطنان را دارد و نظارت کامل بر جایگاه ها توسط گروه های درون سازمانی و بصورت گشت های مشترک برون سازمانی با همکاری سایر دستگاه های استانی همچون سازمان تعزیرات حکومتی و راهداری انجام می شود .

مدیر منطقه تهران در پایان ابراز امیدواری کرد : در سال جدید با اجرای طرح برندینگ و شرکت های صاحب صلاحیت، گسترش و توسعه مجاری عرضه را در سطح کلانشهر تهران شاهد باشیم .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز