خبرگزاری کار ایران

به میزبانی شرکت ملی نفت گیلان برگزار شد؛

جلسه هم‌اندیشی سوخت‌رسانی مناطق گیلان و چالوس در ماه‌های پایانی سال

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۷۳۱

جلسه هم اندیشی سوخت‌رسانی در ماه‌های پایانی سال و ایام نوروز به منطقه چالوس (تنکابن، رودسر و انبار چالوس) در ستاد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، جلسه هم اندیشی سوخت‌رسانی مناطق گیلان و چالوس به جهت تسهیل فرآیند عملیات سوخترسانی مجاری عرضه و مشتریان عمده ، روان سازی چرخه عملیات و استفاده بهینه از ناوگان حمل ونقل در ماه‌های پایانی و سرد سال و همچنین ایام نوروز بین مناطق گیلان و چالوس برگزار شد .

در این هم اندیشی عنوان شد که منطقه چالوس تمهیدات مقتضی درخصوص خرید بموقع جایگاه‌های نواحی تنکابن و رودسر داشته و به منظور استفاده مطلوب از ناوگان حمل و نقل و تسهیل و روان سازی عملیات سوخترسانی نسبت به یکسانسازی ظرفیت نفتکشهای اعزامی به انبار نفت گیلان اقدام نماید .

دقت در تحویل فرآورده در لاین بارگیری توسط رانندگان نفتکشها و همچنین کنترل سالم بودن لاستیکها و اطمینان از صحت موارد ایمنی نفتکشها قبل از اعزام به منطقه گیلان توسط منطقه چالوس از جمله مواردی بودکه در این هم اندیشی پیشنهاد شد .

همچنین در این نشست پیگیری برنامه روزانه تدارکات توسط مسئولین ( روسای نواحی ، تاسیسات و عملیات ، تامین و توزیع ، حمل و نقل و کشیک ) دو منطقه تاکید شد .

این هم اندیشی به میزبانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان و با حضور مدیر منطقه گیلان و روسای تامین وتوزیع ، حراست و حمل و نقل مناطق گیلان و چالوس و همچنین شرکت های حمل ونقل منطقه چالوس برگزار شد .  

گفتنی است مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس، سید محمود طاهری، طی لوح تقدیری از مدیر منطقه، رئیس تامین وتوزیع و رئیس انبار نفت شهید بهمنی مقدم شرکت ملی پخش فرآورده‌های‌نفتی منطقه گیلان در راستای سوخت‌رسانی بموقع در بحران برف به غرب استان مازندران ( منطقه چالوس ) تقدیر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز