خبرگزاری کار ایران

به عنوان تنها روزنامه کشور؛

روزنامه "خبرجنوب" تعطیلات نوروز هم منتشر می شود

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۵۷۸

روزنامه خبرجنوب با درک این حساسیت مانند سالهای قبل در تمام ایام تعطیلات نوروز از 1فروردین تا روز14 فروردین 94 به عنوان تنها روزنامه کشور انتشار خود را ادامه می دهد.

به گزارش خبرنگارایلنا ازشیراز،مدیر موسسه بین المللی مطبوعاتی خبر صبح امروز پنجشنبه ضمن اعلام این خبر گفت :روزنامه خبرجنوب طبق معمول هفده سال گذشته در ایام تعطیلات نوروزی سال 94 حتی روز 13 فروردین نیز چاپ می شود و در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

حسین واحدی پور گفت: این روزنامه افتخار دارد که کماکان و بی وفقه در عرصه اطلاع رسانی به مردم و میهمانان نوروزی خدمات رسانی کند.

وی افزود: با توجه به روزهای حساس و تعطیلات طولانی سال نو، مردم کشور اشتیاق فراوانی به کسب خبر و آگاهی از مسائل روز دارند که روزنامه خبرجنوب با درک این حساسیت مانند سالهای قبل در تمام ایام تعطیلات نوروز از 1فروردین  تا روز14 فروردین 94 به عنوان تنها روزنامه کشور انتشار خود را ادامه می دهد.

مدیر مسئول روزنامه خبرجنوب خاطرنشان کرد:  این روزنامه  با اعتقاد به فرهنگ پویا و اصیل اسلامی - ایرانی و لزوم آگاهی مردم از مسائل روز همواره بر اطلاع رسانی دقیق و سریع و بازتاب دادن اخبار و گزارشهای روز بر صفحات نشریات خود اصرار می ورزد و در انجام رسالت خطیر مطبوعاتی خود بر انتشار روزنامه در ایام تعطیل به ویژه تعطیلات نوروزی تاکید دارد.

حسین واحدی پور تداوم اطلاع رسانی را از اهداف مهم انتشار بی وقفه روزنامه خبرجنوب عنوان کرد ودراین خصوص اظهارداشت: در عصری زندگی می‌کنیم که سرعت و دقت در اطلاع رسانی حرف اول را می‌زند.

وی با اشاره به تنوع ابزار اطلاع رسانی بیان کرد: خبر ایام تعطیل و غیر تعطیل نمی‌شناسد و در هر زمانی اتفاق می‌افتد و باید رسانه‌ای باشد تا خصوصا در ایامی که روزنامه مکتوبی منتشر نمی‌شود بار انعکاس اخبار را بر دوش بگیرد.

مدیر مسئول روزنامه خبرجنوب با تأکید بر اینکه در طول 36 سال انتشار روزنامه خبر جنوب انعکاس سریع اخبار با رعایت صداقت را در سرلوحه کار قرار داده، آن را یکی از دلایل موفقیت و استقبال مردم از این روزنامه دانست.

واحدی پور تصریح کرد: رسانه‌های مکتوب باید با تلاش بی وقفه خود سعی کنند در عصری که با حضور رسانه‌های الکترونیک سرعت انتقال اخبار بسیار زیاد شده، از گردونه رقابت عقب نمانند البته روزنامه‌ها به دلیل اینکه پایداری بیشتری دارند، همیشه جایگاه خود را در میان مردم خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز