خبرگزاری کار ایران

انصاری:

سالانه ۴۰ تا ۴۵ هزار نفر در مجموعه دستگاه‌های اجرایی استخدام می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۴۸۷

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور تاکید کرد: سالانه ۴۰ تا ۴۵ هزار نفر در مجموعه دستگاه‌های اجرایی استخدام می‌شوند.

به گزارش ایلنا، جمشید انصاری صبح امروز در جریان سفر خود به شهرستان گناوه گفت: گزارش‌های فرماندار محترم، امام جمعه و فعالان اقتصادی و اجتماعی را از وضعیت شهرستان و همچنین مطالباتشان را شنیدم و ان‌شاءالله این‌موارد را به رئیس‌جمهوری و دولت منعکس می‌کنیم.

وی با اشاره به این‌که در قانون مدیریت خدمات کشوری، برای به‌کارگیری کارکنان، چهار روش وجود دارد، اظهار داشت: هر کس بخواهد در چهارچوب رسمی، قرارداد پیمانی، قرارداد کار معین، قرارداد کارگری استخدام شود، در آزمون ورودی مربوط به همان شکل از استخدام و پذیرفته می‌‌‌شود، لذا چیزی تحت عنوان تبدیل از یک حالت استخدامی به حالت دیگر نداریم و تنها راه استخدام در حالت های رسمی و پیمانی  و تبدیل وضعیت، شرکت در آزمون استخدامی مربوطه است.

معاون رئیس‌جمهور اضافه کرد: ما همیشه متناسب با دو هدفی که قانون‌گذار تعیین کرده است برای جذب نیروی انسانی مورد نیاز دولت تصمیم می‌گیریم و اقدام می کنیم که این اهداف عبارتند از کوچک سازی دولت و ضرورت تأمین نیروی مورد نیاز متناسب با خروجی نیرو، همانطور که می‌دانید دولت با توجه به توسعه‌ دولت الکترونیک و تغییر تکنولوژی‌‌‌های انجام کار به نیروی انسانی کمتری احتیاج دارد و بنا بر کوچک‌سازی حجم دولت است و مجلس این مهم را در ماده ۲۸ قانون برنامه تکلیف کرده است. لذا سالانه متناسب با خروجی و نیاز های ضروری دستگاه‌ها تعدادی بین ۴۰ تا ۴۵هزار نفر در دستگاه‌های اجرایی به‌کار گرفته می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز