خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل ایساکو بیان کرد:

راه‌اندازی شیفت دوم در نمایندگی‌های ایران خودرو/ حداکثر ترخیص خودرو یک و نیم روز خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۷۵۹

حسینی اظهار داشت: در کنار این نمایندگی‌ها 2هزار و 50 اکیپ امداد نوروزی به همراه هزار و 50 امدادگر به همراه 400 نفر که در مرکز تماس ایران خودرو مستقر هستند به ارائه خدمات خواهند پرداخت

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، در نشست خبری مدیران ارشد ایران خودرو به مناسبت آغاز طرح امداد نوروزی سال 98، شهریار سلطانی معاون خدمات پس از فروش ایران خودرو گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده خودروهای مراجعه کننده به نمایندگی‌ها حداکثر ظرف مدت یک و نیم روز ترخیص می‌شود. در کنار آن سرویس در محل را در کلانشهرهای کشور فعال کرده‌ایم. از سوی دیگر سیست خدمات پس از فروش ما به صورت آنلاین تحت کنترل است و رصد مراحل انجام گرفته برای تعمیرات به صورت آنلاین صورت می‌گیرد و براساس همین سیستم قطعات لازم به دست نمایندگی‌ها می‌رسد.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که اکثر مشتریان برای مراجعه به نمایندگی‌ها داشته‌اند تصمیم گرفتیم شیفت دوم را در کلانشهرها فعال کنیم و این نمایندگی‌ها از ساعت 4 عصر تا 9 شب پذیرای مشتریان خواهد بود. بنابر آمار 13 درصد پذیرش امسال توسط شیفت دوم صورت گرفته.

سلطانی با اشاره به بالا رفتن سطح حرفه‌ای‌گری پرسنل نمایندگی‌های ایران‌خودرو گفت: در هر ناحیه ما گرو‌ه‌های خبره‌ای تشکیل داده‌ایم که آن گروه‌ها بتوانند ظرف کمتر از شش ساعت مشکل مشتری را در سراسر کشور حل کند. ضمن آنکه پروسه تعریف شده که خودروهای بحرانی شناسایی شوند به این معنا خودروهایی که پرمراجعه و پر هزینه بودند در این دسته قرار می‌گیرند.

همچنین در این مراسم سید رضا حسینی مدیرعامل ایساکو با اشاره به مشکلات سال 97 گفت: سالی که گذشت سال بسیار سختی برای خودروسازان بود. ما امیدواریم که با توجه به ماهیت خدمات پس از فروش بتوانیم در سال 98 شرایط مناسب‌تری را تجربه کنیم. ما در این سال تلاش کردیم که بستر فناوری اطلاعات را در ایران خودرو گسترش دهیم و خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم.

وی ادامه داد: ما امروز می‌توانیم اطلاعات درست و بدون دست‌کاری از تعداد خودروهایی که به نمایندگی مراجعه کرده و مشکلات آنها شناسایی شده است را داشته باشیم و حتی بگوییم کدام خودروها در کدام منطقه و نمایندگی نیاز به چه خدماتی دارند و کدام بخش خودرو بیشتر مشتریان را درگیر کرده است. با توجه به نزدیکی نوروز ما فقط در هفته گذشته 63 هزار پذیرش خودرو داشته‌ایم.

وی در خصوص امداد نوروزی گفت: در تعطیلات نوروز یعنی از 26 اسفند تا 17 فروردین 149 نمایندگی یک شیفت و 116 نمایندگی حضور دو شیفت دارند ضمن آنکه در مجموع 265 نمایندگی به ارائه امداد نوروزی خواهند پرداخت.

حسینی افزود: در کنار این نمایندگی‌ها 2هزار و 50 اکیپ امداد نوروزی به همراه هزار و 50 امدادگر به همراه 400 نفر که در مرکز تماس ایران خودرو مستقر هستند به ارائه خدمات خواهند پرداخت. همچنین در محور هراز 25 اکیپ، محور فیروزکوه 114 اکیپ، ساوه 6 اکیپ، قزوین 6 اکیپ، قم 10 اکیپ و در چالوس 20 و کرج 18 اکیپ مشغول امداد نوروزی خواهند بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز