خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان:

کمبودی در تامین کالاهای اساسی در استان وجود ندارد/ آغاز عرضه میوه شب عید از 25 اسفند

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۶۹۸

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: هیچگونه کمبود در تامین کالاهای اساسی در استان نداریم و به مردم اطمینان می‌دهم که از بابت وجود ذخیره کالاهای اساسی در انبارها هیچ نگرانی نداشته باشند.

به گزارش ایلنا، محمد دره وزمی در بازدید از انبارهای ذخیره کالاهای اساسی در سنندج، اظهار کرد: هیچگونه کمبود در تامین کالاهای اساسی در استان نداریم و به مردم اطمینان می‌دهم که از بابت وجود ذخیره کالاهای اساسی در انبارها هیچ نگرانی نداشته باشند.

وی در رابطه با تشکیل جلسه تنظیم بازار در استان، گفت: این جلسات بصورت هفتگی برگزار می‌شود و تمام تلاش ما و مجموعه همکاران بر این است که کالاهای مورد نیاز و اساسی مردم تهیه شود و به قیمت مناسب در اختیار آنان قرار گیرد.

دره وزمی در ادامه خاطرنشان کرد: خوشبختانه در بحث برنج، گوشت قرمز، شکر، گوشت منجمد و مرغ مشکل خاصی نداریم و نمایشگاه عرضه مستقیم کالا برای ایام پایان سال در 650 غرفه در ۹ شهرستان استان بر پا شده است.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه‌ها کالای مورد نیاز مردم اعم از کالاهای خوراکی، پوشاک، کیف و کفش و تمام کالاها با قیمت مصوب تنظیم بازار عرضه می‌شود، افزود: تا پایان نمایشگاه‌ها به صورت مداوم کالاهای اساسی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان همچنین به تامین میوه برای ایام تعطیل اشاره کرد واظهار داشت: برای تامین میوه شب عید هم 1000تن پرتقال و 700 تن سیب تامین شده که در کل استان در 83 غرفه در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: قیمت سیب و پرتقال که از روز 25 اسفند توزیع آن آغاز می شود در همان روز اعلام و قیمت آن از کف بازار کمتر خواهد بود.

دره وزمی در پایان یادآوری کرد: مشکل خاصی از لحاظ ذخایر کالاهای اساسی وجود ندارد و گوشت قرمز و برنج با پیگیری‌‌های ریاست محترم کارگروه تنظیم بازار جناب آقای استاندار، سازمان محترم جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت تامین شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز