خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی:

کالاهای اساسی ماه‌های محرم و صفر آماده توزیع است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۰۶

مردم نگران تامین کالاهای اساسی ماه‌های محرم و صفر نباشند چرا که سازمان مشکلی از بابت تامین و توزیع این قبیل کالا‌ها ندارد.

ایلنا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی گفت: برنامه‌های وزارتخانه برای عرضه کالاهای اساسی نظیر روغن، شکر، برنج، گوشت قرمز و گوشت مرغ در چند محور اجرا خواهد شد.
به گزارش ایلنا، محمد جعفر عظمایی با اشاره به برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت برای ماه‌های محرم و صفر افزود: تامین و توزیع کالاهای اساسی، انجام مانورهای نظارتی و تشدید بازرسی‌ها را از جمله اقدامات سازمان صنعت، معدن و تجارت برای ماه‌های محرم و صفر خواهد بود.
وی خاطر نشان کرد: مردم نگران تامین کالاهای اساسی ماه‌های محرم و صفر نباشند چرا که سازمان مشکلی از بابت تامین و توزیع این قبیل کالا‌ها ندارد.
وی افزود: در آستانه ماه‌های محرم و صفر روغن، شکر، برنج، گوشت مرغ و گوشت قرمز به صورت سهمیه‌ای با نرخ مصوب در اختیار سازمان‌صنعت، معدن و تجارت قرار گرفته است.
وی گفت: برنج، روغن، شکر، مرغ و گوشت قرمز کالاهای پرتقاضا در ایام محرم و صفر است، لذا این کالا‌ها به صورت سهمیه‌بندی و با نرخ‌های مصوب در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز