خبرگزاری کار ایران

سعید ناجی مطرح کرد:

اصحاب رسانه با استفاده از تکنولوژی، مدیران را به کشف واقعیت‌های پنهان معطوف می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۰۱۸

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، گفت: اصحاب رسانه با داشتن تکنولوژی، می‌توانند مدیران را نسبت به کشف حقایق پنهان و واقعیت‌های پشت پرده آگاه کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید ناجی امروز چهارشنبه در نشست استاندار، فرمانداران و معاونان استانداری البرز که با خبرنگاران استانی برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به سرعت زیاد تغییر و تحولات، معمولا مدیران، ناخودآگاه از این فرایند، عقب می‌افتند که در این میان نقش رسانه‌ها قطعا در آگاهی و سرعت انتقال اطلاعات به مسئولان و مدیران، تاثیرات لازم و خوبی خواهد داشت.

وی افزود: تاثیر سرعت تحولات نه تنها در کشور ما بلکه در سراسر دنیا، امر بدیهی است و برای جبران آن، تکنولوژی در کنار سرعت تحولات، کمک می‌کند که مدیران بتوانند با همیاری اصحاب رسانه و خبرنگاران نسبت به کشف حقایق پنهان و واقعیت‌های پشت پرده، دست پیدا کنند.

ناجی گفت: واضح است سیاستمداران به طور خاص و مدیران حوزه‌های مختلف، نگاه ویژه ای به این مساله داشته باشند و با توجه به اهمیت خبر و رسانه، توجه ویژه به حوزه فعالیت رسانه ای، لازم و ضروری خواهد بود.

ناجی با اشاره بر اینکه اهمیت رسانه‌ها، مورد تایید و تاکید استاندار البرز است، اذعان داشت: با توجه به شناخت و حساسیت شهبازی نسبت به اهمیت اطلاع رسانی، امید می رود در دوره خدمت رسانی به مردم استان البرز، متعهد به انجام ماموریت های ویژه خود باشیم و برای امنیت، رفاه و آسایش مردم و توسعه این استان، اقدامات موثر، انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز