خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون وزیر صمت آغاز شد؛

شروع عملیات اجرایی ناحیه صنعتی ششتمد

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۵۴۹

با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت عملیات اجرایی ناحیه صنعتی ششتمد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سبزوار، محسن صالحی نیا مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در آیین این مراسم، اظهار کرد: با راه اندازی این ناحیه صنعتی در آینده ای نزدیک، صنعتگران، سرمایه‌گذاران و کارآفرینانی که تمایل به ایجاد واحد صنعتی در این ناحیه را دارند به خصوص مردم بومی منطقه، فراهم خواهد شد و نیز اشتغال جوانان این منطقه بیشتر خواهد شد.

وی افزود: یکی از اولویت های مهم ما در ایجاد شهرک‌هاو نواحی صنعتی توجه و تمرکز بر مسائل محیط زیستی بوده و تمام موارد در این زمینه برای حفظ و ارتقا آن انجام شده زیرا که توسعه صنعت با رعایت مسائل زیست محیطی امکان پذیر است.

صالحی نیا ادامه داد: شهرستان سبزوار به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی که دارد سرمایه گذاران فراوانی برای احداث واحد صنعتی در این منطقه اعلام آمادگی کردند و ما باید با تمام توان با تجهیز زیرساخت و تمهیدات لازم از آنها حمایت تا بخش خصوصی حضور مطلوبی را داشته باشد و  رونق اقتصادی شهرستان بیش از پیش شود.  

وی بیان کرد: برای احداث این ناحیه صنعتی مطالعه و مکان یابی آن پس از مطالعات دقیق انجام شده و از نظر فنی، اقتصادی و زیست محیطی در کارگروه های مختلف بررسی و اقدامات آن صورت پذیرفته است.

صالحی نیا همچنین درباره تسهیلات اعطایی به واحدها گفت: امسال 200 هزار میلیارد ریال تسهیلات منابع داخلی بانک ها و صندوق توسعه ملی به واحدهای تولیدی و صنعتی کشور اختصاص یافت که بیشتر این اعتبارات پرداخت شده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: این تسهیلات در سه محور برای واحدهای در حال احداث با پیشرفت فیزیکی بالا، افزایش تولید واحدها و نوسازی و اصلاح ساختار با هدف تنوع و تولید اقتصادی با اولویت صنایع خرد، کوچک و متوسط پرداخت شده است.

معاون وزیر صنعت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، خاطرنشان کرد: یکی از اولویت های اصلی دولت، حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط و حمایت از اشتغال در مناطق کمتر توسعه یافته بوده که خوشبختانه با پیش بینی استقرار 72 طرح صنعتی و اشتغال 1500 نفر، این امر محقق شده و ناحیه صنعتی احداث خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز