خبرگزاری کار ایران

رئیس هلال احمر استان خراسان رضوی:

۸۹ پایگاه هلال احمر آماده خدمات‌رسانی در طرح نوروزی

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۳۳۸

۴۶ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه بالگرد به همراه خودروهای سبک و کمک‌دار و ۴ دستگاه خودروی نجات در طرح نوروزی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا از مشهد، سیدمجتبی احمدی مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی گفت: طرح ملی خدمات نوروزی همزمان با سراسر کشور از ۲۵ اسفند در خراسان‌ رضوی نیز آغاز خواهد شد و در قالب آن ۸۹ پایگاه موقت، ثابت و سیار هلال احمر خراسان‌ رضوی آماده خدمات‌رسانی ویژه این طرح نوروزی است.

وی همچنین گفت : سازمان جوانان، امداد نجات و داوطلبان هلال احمر با ایجاد ۸۹ پایگاه موقت، ثابت و سیار امداد و نجات و ۲۳ شعبه طرح ایمنی سلامت در راه‌ها و مراکز پرجمعیت، خدمت‌رسانی را تا ۱۷ فروردین ادامه خواهد داد.

وی تاکیدکرد :در اجرای طرح نوروزی اهدافی از قبیل کاهش تلفات و افزایش آمادگی و بهره‌برداری بهینه از پایگاه‌ها، افزایش تعامل با سایر دستگاه‌ها، ایمنی و سلامت مسافران، ترویج فرهنگ پیشگیری از طریق افزایش سطح آگاهی‌های عمومی دنبال می‌شود.

وی تصریح کرد : ۴۶ آمبولانس و یک دستگاه بالگرد به همراه خودروهای سبک و کمک‌دار و ۴ دستگاه خودروی نجات که به تازگی به مجموعه هلال احمر خراسان‌ رضوی اضافه شده است، در طرح مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی بااشاره به اینکه بیش از ۶ هزار و ۴۶۸ نفر روز نیروی عملیاتی در طرح نوروزی مشارکت خواهند داشت گفت : همچنین در لحظه تحویل سال ۱۲۰ نفر از پرسنل در حرم مطهر مستقر خواهند شد و در هنگام مراسم سخنرانی مقام معظم رهبری نیز ۹۰ نفر به همراه ۳ آمبولانس و اتوبوس هلال احمر و یک بالگرد انجام وظیفه خواهند کرد.

وی افزود : ️روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین که سفرهای درون شهری افزایش دارد هم ۱۵۰ تیم سحاب که هر تیم شامل دو نفر است فعالیت خواهند کرد و در این ایام پویش بهبود رفتار ترافیکی نیز دنبال می‌شود.

وی همچنین گفت: برای چهارشنبه آخر سال نیز تمام تیم‌های عملیاتی به عنوان نیروهای خط دو، پشتیبان آتش‌نشانی و اورژانس خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز