خبرگزاری کار ایران

شاهمرادی خبر داد:

تشکیل پرونده برای بیش از هزار واحد صنفی متخلف

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۳۰۹

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از بازرسی بیش از 8 هزار واحد صنفی در راستای طرح نظارتی نوروز 98 خبر داد.

به گزارش ایلنا، جهانگیر شاهمرادی ضمن اعلام طرح نظارتی اصناف که از ابتدای بهمن ماه سالجاری آغاز و تا 15 فروردین 98 ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: از ابتدای آغاز این طرح تاکنون از 8 هزار و 146 واحد صنفی بازرسی به عمل آمده که منجر به تشکیل یک هزار و 87 پرونده به ارزش 107 میلیارد تومان شده است.

شاهمرادی درباره شکایت های واصله از طریق سامانه 124 نیز افزود: در طول اجرای طرح نظارتی نوروز 98، یک هزار و 117 شکایت به سامانه اعلام شده که از این تعداد 809 آن تلفنی، 307 مورد آن حضوری و یک مورد آن از طریق پورتال سازمان واصل شده که پیگیری آن به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

وی درباره ضریب شکایات در حوزه کالای اساسی تصریح کرد: اقلام سوپر مارکتی 42 درصد، مواد پروتئینی 24 درصد و نان با 15 درصد، بیشترین حجم شکایات را در این گروه به خود اختصاص داده اند.

در بخش خدمات نیز بنا به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، شرکت های خودرویی 18 درصد، رستوران ها 10 درصد و تلفن همراه با 8 درصد، بالاترین میزان شکایات وارده به این سازمان را به خود تخصیص داده اند.

شاهمرادی در خاتمه بیان کرد: پرونده واحدهای متخلف جهت صدور حکم نهایی به تعزیزات حکومتی ارسال شده اند.

طرح نظارتی نوروز 98 تا 15 فروردین ماه سال آتی ادامه خواهد داشت و شهروندان می توانند شکایات و گزارشات خود در زمینه گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عدم اجرای تعهدات، عدم انجام خدمات پس از فروش در دوره ضمانت، قاچاق و عرضه خارج از شبکه را به صورت شبانه روزی با سامانه 124 در مرکز استان و شهرستان های تابعه مطرح کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز