خبرگزاری کار ایران

با موافقت نمایندگان؛

رزمندگان با سابقه ۶ ماه حضور در جبهه مشمول مزایای مالی و استخدامی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۲۱۶

نمایندگان مجلس در پاسخ به استفساریه‌ای درباره اینکه آیا رزمندگان با حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در دفاع مقدس از امتیازات یک مقطع تحصیلی بالاتر، از مزایای مالی و استخدامی نیز بهره‌مند می‌شوند یا خیر، آن را مثبت اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، در جلسه علنی امروز  مجلس شورای اسلامی، در جریان رسیدگی به طرح استفساریه جزء (۶) بند (ث) ماده (۸۸) قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران با پاسخ مثبت کمیسیون اجتماعی مجلس به این طرح با ۱۳۷ رأی موافق، ۲۱ رأی مخالف و ۹ رأی ممتنع از مجموع ۲۰۷ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

در موضوع این استفساریه آمده بود: آیا منظور از مزایای اجتماعی مذکور در جزء (۶) بند (ث) ماده (۸۸) قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مزایای مالی و استخدامی هم هست.

در پاسخ کمیسیون اجتماعی به این استفساریه آمده است: "بلی".

در جزء (۶) بند (ث) ماده (۸۸) قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران آمده است: بهره‌مندی از امتیازات یک مقطع تحصیلی بالاتر مطابق قوانین مربوطه و برای رزمندگان با حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در دفاع مقدس، در حقوق و مزایای اجتماع.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز