خبرگزاری کار ایران

از سوی رئیس سازمان اداری و استخدامی؛

ابلاغ دستورالعمل سامانه ثبت حقوق و مزایای مقامات و مدیران دولت

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۹۵۲

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در بخشنامه‌ای به تمامی دستگاه‌های مشمول ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه دستورالعمل سامانه ثبت حقوق و مزایای مقامات، مدیران و کارکنان دولتی را ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا؛ جمشید انصاری، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در بخشنامه‌ای به تمامی دستگاه‌های مشمول ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه دستورالعمل سامانه ثبت حقوق و مزایای مقامات، مدیران و کارکنان دولتی را ابلاغ کرد.

در این بخشنامه آمده است: در اجرای ماده (۲۹) قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، سامانه ثبت حقوق و مزایای مقامات، رؤسا، مدیران و کارمندان دستگاه‌های اجرایی توسط این سازمان طراحی، راه‌اندازی و آماده ورود اطلاعات است.

دستگاه‌های اجرایی مشمول ماده یاد شده موظفند حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز از تاریخ ابلاغ این بخشنامه نماینده ذیصلاح و تام‌الاختیار خود را برای اخذ نام کاربری و شناسه عبور سامانه به مراجع مشخص شده در دستورالعمل پیوست، معرفی و با مراجعه به آدرس اینترنتی سازمان اداری و استخدامی (www.aro.gov.ir) قالب اطلاعات کلیه اقلام پرداختی «شامل حقوق، فوق‌العاده‌ها، هزینه‌ها، کمک‌هزینه‌ها، کارانه، پرداخت‌های غیر ماهانه و مزایای ناخالص پرداختی ماهانه اعم از مستمر و غیر مستمر، نقدی و غیر نقدی و سایر مزایا به مقامات، مدیران و کارکنان خود» را از سامانه مذکور دریافت و پس از استقرار در سامانه اطلاعاتی دستگاه، نسبت به ورود، تکمیل و ثبت اطلاعات اقدام پرداختی از ابتدای سال ۱۳۹۷ در آن اقدام کند.

دستگاه‌های اجرایی باید اطلاعات ثبت شده در سامانه اطلاعاتی خود را در بازه زمانی مشخص شده در دستورالعمل در سامانه حقوق و مزایای این سازمان نیز بارگذاری کند.

نحوه دسترسی دستگاه‌های نظارتی و دسترسی عمومی به اطلاعات مربوط به حقوق و مزایای پرداختی به مقامات، رؤسا و مدیران و سطوح آنها، پس از طی دوره آزمایشی و انجام اصلاحات احتمالی سامانه از طرف هیأت وزیران اعلام خواهد شد.

مسئولیت حسن اجرای مفاد این بخشنامه و مراقبت از صحت و دقت ورود اطلاعات کلیه اقلام حقوق و مزایای پرداختی مطابق بند الف ماده مذکور به عهده ذیحساب/ مدیر مالی و بالاترین مقام مجاز هزینه دستگاه اجرایی خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز