خبرگزاری کار ایران

در بازدید شهردار از خانه کارگر مشهد مطرح شد؛

اجرای تمام اقدامات شهرداری منوط به محقق شدن درآمدهاست

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۹۳۶

شهردار مشهد در بازدید از خانه کارگر گفت: با توجه به امکانات و توانمندی خانه کارگر، شهرداری آمادگی دارد تا با این تشکیلات همراهی کند.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمدرضا کلایی شهردار مشهد در نشستی با هیات اجرایی خانه کارگر استان خراسان رضوی درسخنانی با تاکید بر نقش خانه کارگر در پیشبرد اهداف نظام به‌ویژه خدمت به کارگران گفت: جا دارد در راستای خدمات بهینه به جامعه کارگری از تجربه و همراهی خانه کارگر بهره‌برداری شود و شهرداری با توجه به داشتن امکانات رفاهی فرهنگی ورزشی و درمانی آمادگی دارد تا در این راستا و خدمت به کارگران  با تشکیلات خانه کارگر استان همراهی کند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۷۵۰۰ کارگر پاکبان و فضای سبز در شهرداری به‌طور غیر مستقیم توسط پیمانکاران مشغول به فعالیت هستند که برای ترویج نشاط و روحیه شاد به این قشر همین هفته به مدت ۸ شب میزبان این عزیزان و خانواده محترم‌شان هستیم که علاوه برتقدیر از زحماتشان سعی خواهیم کرد تا به این قشر بگوییم شما هم از خانواده بزرگ و زحمتکش شهرداری هستید.

وی با اشاره به تعهدات شهرداری در قالب برنامه‌های مصوب تاکید کرد: اجرایی تمام اقدامات پیش‌بینی شده منوط به محقق شدن درامدهای پیش‌بینی شده که خوشبختانه براساس آخرین اقدامات این درآمدها در حال محقق شدن است.

در این نشست رسولی دبیر اجرایی خانه کارگر خراسان رضوی با اشاره به خدمات خانه کارگر گفت: در حال حاضر بیش از ۲۴۰ هزار نفر از کارگران مشهد عضو این تشکیلات  که صرفا حدود ۲ هزار نفر از ۸ هزار نفر کارگران و کارکنان شهرداری تاکنون با مراجعه به خانه کارگر عضو و از خدمات متعدد آن بهره‌مند شده‌اند.

وی همچنین گفت: ماهانه ۱۵۰۰ نفر از کارگران و خانواده‌هایشان با شرکت در کلاس‌های آموزشی رایگان  مختلف ضمن فراگیری بعضا وارد بازار کار نیز شده‌اند.

رسولی  خواستار نامگذاری بلوار و یا خیابانی در مشهد بنام کارگر شد تا بدینوسیله حداقل قدردان این قشر زحمتکش باشیم.

قابل به ذکر است، در این نشست اعضا هیات اجرایی خانه کارگر در سخنانی با تقدیر از زحمات و اقدامات شهردار به بیان مطالبات و خواسته‌های کارگران پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز