خبرگزاری کار ایران

حفظ وضعیت موجود تولید و اشتغال در سال 98 / ساماندهی واردات پوشاک خارجی

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۳۱۷

مدیر کل دفتر صنایع نساجی و پوشاک از تلاش برای حفظ وضعیت موجود تولید و اشتغال در سال 98 خبر داد و گفت: با اجرای دو پروژه «توسعه تولید و تجارت» و « ارتقا توان تولید ملی با افزایش 1.2 میلیارد دلاری سهم ساخت داخل محصولات صادرات گرا» تلاش داریم وضعیت را حفظ کنیم.

به گزارش ایلنا از وزارت صمت، افسانه محرابی با اعلام این خبر گفت: پیگیری بازسازی و نوسازی خطوط تولید، پیگیری تأمین سرمایه درگردش مورد نیاز واحدهای تولیدی، مدیریت تعرفه ای و اصلاح قیمت های پایه وارداتی و صادراتی با رویکرد حمایت از تولید داخل از دیگر برنامه های سال 98 است.

وی با بیان اینکه اجرای ساماندهی واردات و عرضه پوشاک خارجی هم باید به طورمستمر پیگیری شود، افزود: پیگیری و اقدامات لازم جهت کاهش قیمت تمام شده کالاهای تولید داخل همچون اصلاح قوانین، ضوابط تأمین اجتماعی، امور مالیاتی و ... هم انجام می شود.

مدیر کل دفتر صنایع نساجی و پوشاک با اشاره به اینکه باید بازدید مستمر از واحدهای تولیدی مرتبط جهت شناسائی مشکلات و حلقه های مفقوده تولید انجام شود، عنوان کرد: ایجاد شهرک ها و خوشه های تولیدی و توزیعی مختص پوشاک با همکاری سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی، سازمان صنایع استان ها، استانداری ها و انجمن صنایع پوشاک پیگیری می شود.

محرابی پیگیری ارتباط صنعت و دانشگاه در مباحث توسعه فناوری، خدمات فنی و مهندسی، ایجاد رشته های بین رشته ای کاربردی در صنعت مانند مد، طراحی، دوخت، مدیریت و ... را از دیگر برنامه های سال 98 عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز