خبرگزاری کار ایران

مهرور دستور داد:

ابلاغ دستور العمل اقدامات مدیریتی چهارشنبه پایان سال به دستگاه‌های اجرایی استان

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۲۶۹

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: با توجه به ایام پایانی سال و نزدیک شدن به شب چهارشنبه آخر سال دستورالعمل اقدامات مدیریتی جهت پیشگیری و مقابله با خطرات احتمالی به کلیه دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان ابلاغ شد.

به گزارش ایلنا، مهدی مهرور با اعلام این خبر اظهار داشت: با عنایت به لزوم حفظ آمادگی جهت کنترل شرایط و بکارگیری کلیه ظرفیت‌ها، امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی برای شب چهارشنبه آخر سال و با توجه به اهمیت موضوع، اقدامات مدیریتی و عملیاتی در قالب 16 بند در راستای‌ارتقاء ایمنی، کاهش‌خطرات و جلوگیری از حوادث انسان ساخت به فرمانداران، فرماندهان نظامی و انتظامی، روسا و مدیران دستگاه‌های اجرایی و شهردارها ابلاغ شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز نیز با اشاره به بارش‌های هفته گذشته در ارتفاعات استان و بخصوص در محور کرج چالوس و انسداد صورت گرفته عنوان کرد: سریعاً به ریاست استاندار محترم جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان در اتاق مانیتورینگ اداره کل مدیریت بحران استانداری تشکیل و نسبت به اتخاذ تدابیر لازم و اعزام دستگاه‌ها به منطقه اقدام شد.

 وی افزود: همچنین با دستور استاندار محترم نسبت به تشکیل جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران در بخش آسارا به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی اقدام شد و با همراهی اعضاء عملیات بازگشایی محور از ساعت 22:00 الی 4:30 صبح انجام گرفت.

مهرور در ادامه در خصوص اقدامات صورت گرفته در روزهای گذشته اظهار داشت: جمع‌بندی ضریب نفوذ بیمه در مساکن شهری و روستایی استان انجام و به سازمان مدیریت بحران کشور ارسال شد.

وی ادامه داد: در راستای برگزاری بهار ایمن در جلسات ستاد سفر استان شرکت و اقدامات لازم نیز در این خصوص صورت گرفته است.

وی همچنین اشاره کرد: در راستای برگزاری مانورهای تخصصی برای مقابله با حوادث احتمالی با هماهنگی مدیریت بحران استانداری در روز چهارشنبه با همکاری فرمانداری ساوجبلاغ و شهرداری کوهسار مانور ساعت صفر اطفاء حریق در منطقه صنعتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز