خبرگزاری کار ایران

فرماندار ریگان به ایلنا خبرداد:

مسدود‌شدن راه ارتباطی 120 روستای ریگان/ بازگشایی محور ترانزیتی ریگان- ایرانشهر

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۷۲۵

فرماندار ریگان از مسدود شدن راه ارتباطی حدود 120 روستای این شهرستان به دلیل سیلاب خبرداد.

امین باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: بارندگی‌های شدید روز گذشته (10 اسفند) باعث جاری شدن سیلاب در شهرستان ریگان شد. همچنین بامداد امروز بر اثر تخریب پایه‌های یکی از پل‌های این منطقه، محور ترانزیتی ریگان به ایرانشهر مسدود شد.

وی افزود: با تلاش نیروهای راهداری، عوامل امدادی هلال احمر، شهرداری شهرستان ریگان و دهیاری‌های منطقه این محور ساعت 8 صبح امروز بازگشایی شد.

باقری عنوان کرد: بر اثر سیلاب و آبگرفتگی شدید ، 120 روستا از توابع شهرستان ریگان در محاصره آب قرار گرفتند که تاکنون عوامل امدادی امکانات اولیه از جمله اقلام غذایی، پتو و چادر را در اختیار سیل زدگان قرار داده اند.

فرماندار ریگان اضافه کرد: تاکنون با کمک نیروهای راهداری و هلال احمر شهرستان راه‌های 20 روستا را بازگشایی کنند و اکثر روستاهای هم اکنون با مشکل قطعی آب، برق و چاه‌های آب مواجه‌اند.

وی ادامه داد: برای بازگشایی راه‌های دیگر روستاهای شهرستان خصوصا روستاهای کوهستانی از مدیریت بحران استان تقاضای کمک کرده‌ایم که ماشین آلات و نیروهای امدادی جهت بازگشایی این مناطق و خدمات رسانی به مردم در اختیار شهرستان قرار دهند.

باقری در پایان گفت: تاکنون تنها از مناطق عشایری و کوهستانی گزارش‌هایی دریافت کرده ایم و به دلیل مسدود بودن مسیرها نتوانسته ایم به مردم این مناطق امدادرسانی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز