خبرگزاری کار ایران

پذیرش دانشجوی علوم شناختی در دانشگاه صدا و سیما

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۳۸۱

با حضور رؤسای دانشگاه صدا و سیما و مؤسسه آموزش عالی علوم شناختی، تفاهم نامه همکاری‌های پژوهشی و دانشگاهی میان این دو بخش امضا شد.

به گزارش ایلنا به نقل از دانشگاه صدا و سیما، شهاب اسفندیاری، رئیس دانشگاه صدا و سیما پس از امضای این تفاهم‌نامه گفت: امیدوارم این همکاری منشأ نتایج علمی و پژوهشی فراوانی برای کشور شود.

رئیس دانشگاه صدا و سیما افزود: هدف اصلی این تفاهم نامه گسترش مناسبات مشترک دانشگاهی میان این دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی علوم شناختی و ایجاد رشته‌های جدید دانشگاهی مانند رشته علوم شناختی و رسانه و جذب دانشجو در این رشته‌ها است.

همچنین علیرضا مرادی، رئیس مؤسسه آموزش عالی علوم شناختی پس از انعقاد این تفاهم نامه گفت: مهمترین هدف این تفاهم نامه، گسترش فعالیت‌های بین دانشگاهی است چرا که معتقد هستیم تعامل دانشگاه‌ها باعث سهل‌الوصول‌تر شدن اهداف علمی و پژوهشی در کشور می‌شود.

وی ادامه داد: لذا تصویب رشته علوم شناختی – رسانه در وزارت علوم، جذب دانشجو و برگزاری مشترک این دوره‌ها با دانشگاه تخصصی صدا و سیما در همین راستا است.

رئیس مؤسسه آموزش عالی علوم شناختی افزود: حاصل این تفاهم نامه را می‌توان در برگزاری رشته‌های تحصیلی مشترک با مجوز وزارت علوم، بهره مندی از امکانات و ظرفیت‌های دو طرف تفاهم نامه، تربیت نیروی متخصص مورد نیاز جامعه، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، آشنایی برنامه سازان رسانه با علوم شناختی و بکارگیری این علم در حوزه فعالیت خویش، برگزاری سمینارهای ملی و بین المللی و آشنایی با یافته‌های جدید دنیا در حوزه علوم شناختی و رسانه مشاهده کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز