خبرگزاری کار ایران

کارپایه سامانه جامع و هوشمند در خدمت اشتغال جامعه

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۱۰۰

چندی پیش در خبرهای سراسری از شبکه های سیما محمدامین صمدی به عنوان بنیانگذار سیستم هوشمند اشتغال، استخدام و کسب و کارپایه | KarPaye حضور پیدا کرد و توضیحاتی از خدمات این سامانه ارائه داد.

محمدامین صمدی کارپایه | KarPaye را اولین سامانه ای عنوان کرد که به طور ویژه در خدمت استخدام، اشتغال و افرادی است که به هر نحوی بیکار هستند.

کارپایه | KarPaye توانسته با توجه به ابزارها و فناوری های نوین موجود سیستمی برای کاربران فراهم کند تا به عنوان کارجو، کارفرما، استادکار و با هر عنوان شغلی که دارند بتوانند به صورت شبکه با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. در کارپایه | KarPaye علاوه بر اینکه به هیچ عنوان شغلی محدود نیستید، محدودیت جغرافیایی و مکانی خاصی نیز تعریف نشده است. در هر جای کشور که باشید می توانید از خدمات کارپایه بهره مند شوید.

رایگان بودن کارپایه | KarPaye و عدم دریافت هرگونه درصد یا کمیسیون از کاربران فرصتی جدید و گامی محکم برای اشتراک اشتغال و موقعیت های کاری و حتی استخدام فراهم کرده است.

مزیت های بی پایان کارپایه موجب شده تا این سیستم در کمترین زمان ممکن به عنوان یکی از عناصر مورد اعتماد افراد بیکار، کارجویان و کارفرمایان قرار بگیرد. استفاده از کارپایه تضمینی عالی برای پیدا کردن شغل و خدمات مورد نیاز در ساعات مختلف شبانه روز است.

کارپایه | KarPaye را به دفعات در خبرهای سراسری صدا و سیما، بنرهای تبلیغاتی و تبلیغات در متروها دیده اید. این سامانه با شعار پیدا کردن شغل و فرصت های استخدامی برای تمام افراد جامعه با شرایط مختلف مانند نداشتن سابقه کاری یا فرصت های خاص و شغل های پاره وقت توانسته حجم زیادی از افراد بیکار را به شغل های مورد نیاز متصل کند. بنابراین اگر دانشجو، کارمند، راننده، نجار و بنا هستید یا اینکه با مشکل بیکاری دست و پنجه نرم می کنید با امیدواری بسیار زیاد به سایت کارپایه به آدرس karpaye.com مراجعه کرده و اقدام به ثبت مهارت های خود کنید تا در کمترین زمان به 6000 عنوان شغلی متصل شوید. کارپایه | KarPaye به عنوان یک سیستم کاملاً هوشمند توانسته بخشی از مشکلات بیکاری جامعه را حل و فصل کند.

karpaye.ir, karpaye.com: وبسایت

karpaye_official: صفحه اینستاگرام

@Karpaye: تلگرام

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز