خبرگزاری کار ایران

مراسم روز دانشجو در دانشگاه پیام نور میلاجرد برگزارگردید

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۴۶۷

مراسم روز دانشجو با حضور امام جمعه میلاجرد، معاون فرماندارشهرستان کمیجان، بخشدارمیلاجرد، شهردارمیلاجرد، اساتید دانشگاه و دانشجویان این مرکزمراسم روز دانشجو انجام پذیرفت.

مراسم روز دانشجو با حضور امام جمعه میلاجرد، معاون فرماندار شهرستان کمیجان، بخشدار میلاجرد، شهردار میلاجرد، اساتید دانشگاه و دانشجویان این مرکزمراسم روز دانشجو انجام پذیرفت.

به گزارش ایلنا، در این مراسم که با کوشش ریاست و دانشجویان این مرکز تدارک دیده شده بود کریمی معاون فرمانداری شهرستان کمیجان با ایراد سخنرانی ضمن ابلاغ تبریک فرماندار شهرستان به دانشجویان گفت: یکی از وظایف مهم دانشجویان، برقراری تعاملات سازنده میان دانش آموختگی خود و در طبق اخلاص نهادن این فراگیریهای علمی برای جامعه میباشد، چرا که دانشگاهیان توانمندی در خور توجهی در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارند و از این منظر باید با ایجاد ارتباطات دوسویه علاوه بر تحقق سیاست ها و اهداف نظام مقدس اسلامی، از دانش آموختگی خودجهت بهره های معنوی وتخصصی برای انجام کارهای بزرگ تولیدی، عمران و آبادانی کشور استفاده نمایند تا برنامه های محوری اشتغال و توسعه پایدار نیز محقق شود.

وی ضمن اعلام آمادگی کامل فرمانداری شهرستان در استقبال از مشارکت دانشجویان در اتاقهای فکر مختلف، از ایشان خواست علی الخصوص در بحثتوسعه و آبادانی شهرستان طرحها و دیدگاههای خود را ارائه نمایند.

یادآور میشود در پایان این مراسم جوایز و لوح سپاس به دانشجویان اهدا شد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز