خبرگزاری کار ایران

دژپسند در پاسخ به ایلنا خبر داد:

بردن برخی واگذاری‌ها به شورای‌عالی اصل ۴۴

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۰۷۸

وزیر اقتصاد از بردن برخی واگذاری‌ها به شورای‌عالی اصل ۴۴ خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، فرهاد دژپسند عصر امروز در حاشیه مراسم رونمایی از پنجره واحد کسب و کار،در جمع خبرنگاران درباره ادغام پنج بانک نظامی در بانک سپه گفت: مراحل این ادغام مدون و در دستورالعمل 30 بندی مشخص شده است. اقدامات کارشناسی و مفصلی درباره ترازنامه بانک‌ها و وضعیت سپرده‌گذاران و سهامداران مشخص شده و کاملا برنامه‌ریزی شده تا کوچک‌ترین مشکلی در این روند بوجود نیاید.

وی ادامه داد: این موضوع مدت‌ها پیش برنامه‌ریزی شده بود اما سعی شد تا پس از عملیاتی شدن اعلام شود تا کوچک‌ترین تنشی در حوزه‌ پولی و بانکی بوجود نیاید.

وزیر اقتصاد در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برای بانک‌ها و موسسات دیگر چه نسخه‌ای دارید؟ گفت: نمی‌شود برای همه بانک‌ها نسخه‌ واحد ارایه کرد و به‌طور حتم برای موارد دیگر نسخه‌های دیگری در نظر گرفته شده است.

وزیر اقتصاد در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه چه برنامه‌ای برای برخی واگذاری‌های مشکل‌دار دارید؟ گفت: در جلسات اخیر روش‌ها و دامنه واگذاری‌ها آسیب‌شناسی شد و سعی می‌کنیم این روش‌ها را بهبود ببخشیم و ان‌شالله برخی از آنها که در جلسه هیات واگذاری بررسی‌ شده نهایی خواهد شد و شاید برخی موارد را به شورای اصل ۴۴ ببریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز