خبرگزاری کار ایران

طاهرخانی بیان کرد:

برگزاری نمایشگاه بهاره در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۹۲۰

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین گفت: فروش بهاره از 14 تا 21 اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هادی طاهرخانی روز شنبه با اعلام این خبر افزود: نمایشگاه فروش بهاره با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف استان قزوین در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: کالاهای عرضه شده در نمایشگاه فوق با تخفیف 10 الی 15 درصد عرضه خواهد شد و از لحاظ قیمت و کیفیت مورد تایید کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف استان قزوین بوده و بازرسان مربوط بر نحوه فروش و عملکرد مشارکت کنندگان نظارت خواهند داشت.

این مسئول افزود: تنظیم و تثبیت بازار کالاهای اساسی، دسترسی آسان مردم به کالاهای مصرفی مورد نیاز، ایجاد فضای رقابتی مناسب بین تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان و تقویت جریان عرضه مستقیم کالا در روزهای پایانی سال از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه بهاره است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در پایان یادآور شد : نمایشگاه فروش بهاره در مدت برگزاری از ساعت 15 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما برای بازدید علاقمندان دایر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز