خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بهزیستی مازندران:

50 درصد از جامعه هدف بهزیستی مازندران را زنان تشکیل می دهند

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۳۱۹

سعید آرام گفت: 50 درصد جامعه هدف سازمان بهزیستی نیز زنان سرپرست خانوار هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سید سعید آرام عصر امروز در آیین تجلیل از بانوان که به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و روز مادر برگزار شد با اعلام اینکه بیش از 50 درصد کارکنان بهزیستی استان را زنان تشکیل می دهند اظهار کرد: همچنین 50 درصد جامعه هدف سازمان بهزیستی نیز زنان سرپرست خانوار هستند.

وی افزود: بیش از 500 هزار نفر معادل 140 هزار خانوار جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی مازندران هستند.

 مدیر کل بهزیستی مازندران غربالگری ژنتیک قبل از تولد را از اقدامات مهم سازمان بهزیستی استان برشمرد و گفت: از سال 92 تاکنون مرکز ژنتیک بهزیستی استان از 12 مرکز به 18 مرکز ارتقاء پیدا کرد.

وی به خدمات اورژانس اجتماعی بهزیستی اشاره و تصریح کرد: از سال 92 تاکنون بیش از 40 هزار تماس با خط تلفن 123 این اورژانس گرفته شد که نشان از اعتماد مردم به خدمات و آموزش اورژانس اجتماعی است.

آرام با اعلام اینکه از سال 92 تا پایان سال96 بیش از 4 هزار  واحد مسکونی به جامعه هدف بهزیستی تحویل داده شد،افزود: از سال 92 تاکنون بیش از 12 هزار فرصت شغلی برای جامعه هدف فراهم شده است.

وی ساخت مسکن برای افراد دارای 2 معلول و بیشتر را از اقدامات مهم سازمان بهزیستی عنوان کرد و گفت:ساخت 400 واحد مسکونی در دستور کار ما قرار گرفت.

آرام یاداوری رشد طلاق در سال 92 گفت: با اقدامات انجام شده هر سال در مسیر کاهش وقوع طلاق هستیم.

مدیرکل بهزیستی مازندران به رشدغربالگری بینایی و شنوایی در حوزه بهزیستی اشاره کرد و ادامه داد: بیش از 85 درصد کودکان در آغاز تولد غربالگری شنوایی می شوند تا حوادث احتمالی جلوگیری شود.

وی بیان کرد: بیش از 18مرکز ژنتیک در استان راه اندازی شده است که به جامعه هدف خدمات ارائه می کند.

آرام پیشگیری ار آسیب های اجتماعی در حوزه زنان را از دیگر اقدامات سازمان بهزیستی مازندران اعلام کرد.

در این مراسم از سامانه اورژانس اجتماعی رونمایی و از برگزیدگان جشنواره " ما توانسته ایم" تجلیل بعمل آمد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز