خبرگزاری کار ایران

بخشدار قرچک خبر داد:

کم عرض بودن محور صالح آباد به باقرآباد سالیانه حوادث ناگواری را رقم می‌زند

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۸۰۴

بخشدار قرچک گفت: کم عرض بودن محور صالح آباد به باقرآباد سالیانه حوادث ناگواری را رقم می‌زند.

علیرضا رشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: عدم وجود روگذر بر روی خط راه آهن در مسیر ورودی محمدآباد، آجرثابت و قشلاق اول نیز مطالبه‌ای قدیمی است که مکرراً به مسئولان ذیربط گوشزد ولی تاکنون اقدام موثری صورت نگرفته است.

رشیدیان به یکی از مهمترین مشکلات حوزه روستایی اشاره کرد و گفت: کل راه روستایی شهرستان حدوداً 16 کیلومتر بوده که اکثر آن محور مواصلاتی بین دو شهرستان قرچک و پاکدشت بوده و  به علت تراکم جمعیتی بالا در روستاها، پرتردد است.

وی غیر استاندارد بودن این محورها را علت تصادفات عدیده عنوان و تشریح کرد: راه‌های ارتباطی قلعه نو املاک، قشلاق جیتو و پوئینک از مسیرهای ارتباطی شهرستان قرچک و ورامین به پاکدشت بوده که در سنوات گذشته اعتباراتی جهت بهسازی و ایمن سازی محورهای مذکور تخصیص یافت که تنها جاده قشلاق جیتو و پوئینک روکش و آسفالت شد که متاسفانه به جهت کم کردن عرض سطح آسفالت جدید نسبت به  قبل، هزینه صورت گرفته مشکلی را مرتفع نکرده و حتی ایمنی جاده موصوف را تنزل داده است.

رشیدیان در ادامه همین مبحث افزود: همچنین ورودی روستاهای محمدآباد، ولی‌آباد ، امین آباد، قشلاق اول و صالح آباد نیز خارج از بافت روستا و در حریم شهر قرچک قرار گرفته که با پیگیری لازم، ورودی روستای قشلاق اول  به طرح هادی الحاق و دهیاری  نسبت به بهسازی و تامین روشنایی آن اقدام کرده است. لیکن  مشکلات سایر معابر مذکور از جمله عدم وجود روشنایی و غیر استاندارد بودن عرض آنها کماکان به قوت خود باقی است.

بخشدار ادامه داد و گفت:موضوع کم عرض بودن محور صالح آباد به باقرآباد و تخلیه نخاله ساختمانی در حاشیه آن به جهت مجاورت با منطقه مسکونی موجب شده سالانه شاهد حوادث ناگوار در محور مذکور باشیم.

وی در پایان افزود: عدم وجود روگذر بر روی خط راه آهن در مسیر ورودی محمدآباد، آجرثابت و قشلاق اول نیز مطالبه ای قدیمی است که مکرراً به مسئولین ذیربط گوشزد ولی تاکنون اقدام موثری صورت نگرفته است.
 
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز