خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

مسیر بی. آر. تی تبریز محور رضایت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۵۵

بروز برخی مشکلات مقطعی در شهر همزمان با اجرای پروژه‌های عمرانی خدماتی طبیعی و ناگزیر است. / مسیر ۱۸ کیلومتری اتوبوس‌های بی. آر. تی شاهراه حیاتی حمل و نقل درون شهری تبریز به شمار می‌رود.

ایلنا: شهردار تبریز گفت: با انجام و اجرای طرح‌های بهسازی، زیباسازی و مناسب سازی، مسیر اتوبوس‌های بی. آر. تی تبریز به محور شاخص رضایتمندی شهروندان تبدیل می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی با تأکید بر اینکه تمامی اقدامات و برنامه ریزی‌های مدیریت شهری همگی در راستای توسعه و آبادانی شهر، رضایتمندی شهروندان و پاسخگویی به مشکلات و خواسته‌های مردم است، بروز برخی مشکلات مقطعی در شهر همزمان با اجرای پروژه‌های عمرانی خدماتی را طبیعی و ناگزیر دانست و افزود: با وجود این مشکلات، مدیران و کارکنان شهرداری تمام تلاش خود را برای رفع سریع مشکلات و گره گشایی از شهر به کار می‌گیرند و به طور شبانه روزی روند اجرای طرح‌ها را به پیش می‌برند.
شهردار تبریز از مسیر ۱۸ کیلومتری اتوبوس‌های بی. آر. تی به عنوان شاهراه حیاتی حمل و نقل درون شهری تبریز یاد کرد و با اشاره به آغاز مراحل ساماندهی و بهسازی مسیر مذکور خاطرنشان کرد: اجرای این طرح با هدف تسهیل در تردد اتوبوس‌ها و نیز افزایش آسایش و رضایتمندی شهروندان از دو ماه قبل و در قالب طرح ضربتی خدمات محله‌ای به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی مدیریت شهری آغاز شده و با جدیت دنبال می‌شود و تمام تلاش مدیریت شهری بر این است که در کمترین زمان نسبت به اتمام پروژه اقدام کند.
نجفی افزود: متأسفانه مسیر ۱۸ کیلومتری غرب به شرق خط بی. آر. تی به دلیل حجم بالای سفرهای درون شهری و نیز تردد همیشگی اتوبوس‌های این مسیر طی ۵ سال گذشته نیازمند بهسازی، اصلاح و تعمیر اساسی بود که این امر با توجه به برنامه ریزی‌های انجام گرفته در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: اجرای طرح بهسازی و تعمیر مسیر بی. آر. تی از مبدأ این خط در میدان راه آهن و به صورت تدریجی و فاز به فاز به سمت میدان بسیج انجام می‌گیرد و طی آن عملیات بهسازی شامل زیرسازی اساسی، آسفالت ریزی مجدد و رفع و حذف ناهمواری‌ها و پستی بلندی‌هایی که موجبات بروز مشکل و تداخل در امر جابجایی مسافران درون شهری می‌شود آغاز شده است.
نجفی با تأکید بر اینکه به زودی و با اتمام مراحل بهسازی، مسیر بی. آر. تی، این خط به محور رضایتمندی مردم تبدیل خواهد شد خاطرنشان کرد: علاوه بر اجرای طرح بهسازی و مناسب سازی، تا پایان سال و با نصب ۶۰ سایه‌بان مدرن، شیک و مجهز در ایستگاه‌های این مسیر، بر زیبایی‌های خط بی. آر. تی افزوده خواهد شد و از این طریق آسایش و آرامش شهروندان نیز ارتقا خواهد یافت.
وی با اشاره به ویژگی‌های این سایه‌بان‌ها افزود: تنوع، زیبایی، استحکام، روشنایی داخلی و برخورداری از گیت‌های کنترل بلیط و شارژ کارت بلیط از ویژگی‌های این سایه‌بان‌ها به شمار می‌رود.
شهردار تبریز در عین حال گفت: دستورات لازم برای تسریع در روند اجرای طرح مناسب سازی، ساماندهی و بهسازی مسیر بی. آر. تی به معاونت فنی و عمرانی شهرداری داده شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز