خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

کشف ۳۰۳ هزار و ۳۵۸ لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۶۴۰

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۳۰۳ هزار و ۳۵۸ لیتر سوخت قاچاق طی یک هفته گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار محمد قنبری گفت: ماموران انتظامی استان در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی طرح کنترل محور‌های مواصلاتی را طی یک هفته گذشته تشدید کردند.

وی افزود: در این راستا پلیس آگاهی و دیگر رده‌های عملیاتی در بازرسی از ۱۱ دستگاه تریلی ۱۹۹ هزار و ۶۲۵ لیتر سوخت قاچاق شامل نفت سفید و گازوئیل در شهرستان‌های "زاهدان"، "سراوان"، "دلگان" و "نیکشهر" کشف کردند.

سردار قنبری تصریح کرد: مأموران پلیس در رصد‌های اطلاعاتی ۲ دپوی غیرمجاز سوخت را در شهرستان زاهدان و یک دپو را نیز در شهرستان نیکشهر شناسایی که از آن‌ها در مجموع ۱۰۳ هزار و ۷۳۳ لیتر بنزین، گازوئیل و نفت سفید قاچاق کشف کردند.
 
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره معرفی افراد متخلف به مقام قضایی افزود: یکی از وظایف ذاتی پلیس، مبارزه با پدیده شوم قاچاق است و با توجه به تاثیر منفی آن بر اقتصاد کشور، مجموعه انتظامی استان با تلاش شبانه روزی تمامی یگان‌های تابعه خود و با قدرت تمام با هرگونه قاچاق، مقابله و مبارزه خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز