خبرگزاری کار ایران

انتقاد عضو شورای خرم‌آباداز کم کاری برخی از شهرداران

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۷۵۲

عضو شورای شهر خرم آباد در دیدار با مردم برخی محلات از کم کاری و ضعف مدیریت شهرداران برخی مناطق این شهرستان انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، زهرا نظری در دیدار با برخی از مردم مطالبه‌گر خرم آباد گفت: خوشحالم که مردم ما زحمت کشیده و پیگیر مطالبات خود از مدیریت شهری بوده و این یک پدیده خوب است.

وی افزود: افراد باید با تعامل سازنده، مطالبات واقعی خود را به خواست عمومی تبدیل کنند. روحیه مطالب‌گری و پرسشگری و تفکر انتقادی معلول اراده شهروندان است و نهادهای مسئول را وادار به واکنش منطقی و پاسخگویی می‌کند. همه مردم کاملا حق دارند در بیان مطالبات خود پیگیر باشند و ما نمایندگان مردم باید با جدیت پیگیر مطالبات مردم باشیم.

وی با قدر دانی از حضور مردم منطقه کریم خان زند و پشت بازار در پیگیری مشکلات این منطقه که سالهاست همچنان مهجور مانده از مدیریت شهری خواستار توجه جدی به رفع این مشکلات شد.  
 
وی ادامه داد: وضعیت نامناسب تنظیف شهر خرم آباد، از جمله مواردی است که در افزایش نارضایتی عمومی و مراجعات مردمی نقش بسزایی داشته و دارد. لذا از شهردار خرم‌آباد می‌خواهم در روند تغییر مدیریت شهرداری مناطق و سازمان‌های زیر مجموعه که دارای عملکرد ضعیفی هستند، تسریع کند.
 
وی با انتقاد از برخی مشکلات حاد و کاملا ملموس مدیریت شهری در نارضایتی شدید مردم از برخی کم کاری های شهرداری های مناطق مختلف شهر خرم آباد از شهردار و قائم مقام شهرداری به صورت ویژه خواستار برخورد با مدیران ضعیف و بهبود شرایط موجود شد.
 
وی افزود: بین اعضای شورای شهر خرم آباد هیچ جنگ قدرتی نیست و از تمام خواسته‌های شخصی خود گذشته و به فکر منافع عمومی و اجتماعی مردم هستیم و حب قدرت نداشته ونداریم .  
 
وی افزود : اگر کسی دنبال منافع شخصی و قدرت‌طلبی باشد به طور قطع به یقین از چشم تیز‌بین مردم دور نخواهد ماند و مردم بهترین قاضی برای قضاوت عملکرد ما خواهند بود و شما ببینید چه کسانی دنبال منافع شخصی و قدرت‌طلبی  هستند مردم خیلی خوب  همه چیز را می دانند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز