خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن صنفی تهیه‌کننده کارگردانان سینما مطرح کرد:

شهرداری تهران به فیلم‌های سینمایی بیلبورد نمی‌دهد

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۱۲۲

رئیس انجمن صنفی تهیه‌کننده-کارگردانان سینما می‌گوید: شهرداری چند ماه است که به فیلم‌های سینمایی در حال اکران تبلیغات محیطی اختصاص نمی‌دهد.

مهرداد فرید (تهیه‌کننده فیلم «جن زیبا») در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به روند اکران این فیلم گفت:‌ از چند ماه قبل قصد داشتیم تا این فیلم را اکران کنیم اما متاسفانه علی‌رغم برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و بنا به دلیل برخی مخالفت‌ها امکان اکران به وجود نیامد و حتی مجبور شدیم برای چند بار برنامه سفر نورگل یشیلچای (بازیگر ترکیه‌ای فیلم) را به ایران کنسل کنیم.

وی ادامه داد: با پایان جشنواره فیلم فجر به ما اعلام شد که امکان اکران این فیلم در گروه آزاد وجود دارد و ما نیز متاسفانه مجبور شدیم بدون تبلیغات پیش از اکران نمایش فیلم را آغاز کنیم.

فرید افزود: در طی این مدت تعداد بسیار محدودی تیزرهای تلویزیونی پخش شده است که آن هم ازسوی صداوسیما قطع شد. همچنین سازمان زیباسازی شهر تهران از حمایت متداول خود که پیش از این با ارایه تابلوهای شهری ارزان قیمت به فیلم‌های سینمایی انجام می‌داد، خودداری کرد. ما هم به ناچار فقط در فضای مجازی و خبرگزاری‌ها به اطلاع‌رسانی برای فیلم اقدام کردیم.

رئیس انجمن صنفی تهیه‌کننده_کارگردانان سینما گفت: شهرداری تهران و سازمان زیباسازی تا امروز به فیلم‌های مختلف تعداد محدودی بیلبورد ارزان قیمت می‌داد که حالا گویا همین حداقل هم از فیلمسازان دریغ می‌شود.

فرید ادامه داد: در پیگیری‌هایی که برای فیلم جن زیبا از شهرداری تهران و سازمان زیباسازی انجام دادم، متوجه شدم که سازمان زیباسازی نه تنها به این فیلم بلکه حدود دو ماه است که به هیچ کدام از فیلم‌های در حال اکران بیلبوردی اختصاص نداده است.

عضو شورای عالی تهیه‌کنندگان افزود: چنین رفتاری از سوی سازمان زیباسازی لطمه‌ی بزرگی به فروش فیلم‌ها و تبلیغات آنها می‌زند زیرا با توجه به رفتار صداوسیما با فیلم‌های در حال اکران و همچنین بالا بودن هزینه تبلیغات تنها فرصت قابل استفاده برای فیلمسازانی که آثارشان در حال اکران است تبلیغات محیطی بود که متاسفانه آن هم دریغ شده است.

وی ادامه داد: صنوف سینمایی و تهیه‌کنندگان سینما از مسئولان شهرداری و به خصوص مدیریت فعلی سازمان زیباسازی تقاضا دارند تا در این تصمیم خود تجدیدنظر کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز