خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی استاندار یزد:

نخبگان بر مبنای نیازهای استان و کشور گفتمان‌سازی کنند

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۱۴۵

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد با بیان اینکه جامعه نخبگان نقش به سزایی در جریان سازی جامعه دارند، گفت: نخبگان بر مبنای نیازهای استان و کشور گفتمان سازی کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی زینی‌وند نشست شورای علمی نخبگان استان ساختار شورای علمی بنیاد نخبگان استان را ساختاری سیاست‌گذار و گفتمان ساز دانست و اظهار داشت: جامعه نخبگان نقش به‌سزایی در تولید علم، دانش و جریان سازی جامعه دار‌د و می‌تواند جزو گروه های مرجع مردم باشد.

وی بر ضرورت گفتمان سازی نخبگان بر مبنای نیازهای روز استان و کشور تاکید کرد و ادامه داد: ریاست محترم جمهور با انتخاب فردی توانمند و آگاه به مسائل روز دنیا و کشور و جایگاه دادن به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نشان داده که ا‌همیت ویژه‌ای برای این حوزه قائل است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار افزود: مدیریت ارشد استان ‌نیز تلاش دارد تا به واسطه توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها مشکل اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی را رفع کند و برای تحقق این مهم اقدامات و برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام شده است.

زینی‌وند در پایان خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی کشور، نخبگان می‌توانند الگوساز، اعتمادساز و جریان‌ساز باشند و لازم است در این مقطع از زمان امکانات رسمی کشور بیش از گذشته در اختیار جامعه علمی کشور قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز