خبرگزاری کار ایران

سفید؛ رئیس شورای شهر :

شورای شهر یزد سهامدار بانک شهر می شود/ ضرورت تدوین سند چشم انداز توسعه شهر یزد

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۰۸۷

رئیس شورای شهر یزد با بیان اینکه یکی از پیش نیازها و لازمه های اساسی برای دستیابی به توسعه یافتگی و پیشرفت روز افزون زندگی شهرنشینی تهیه و تدوین اسناد فرادستی و تبیین چشم انداز شهر است گفت: لازم است تا تدوین سند چشم انداز توسعه شهر یزد پیگیری و انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامعلی سفید در یکصد و نوزدهمین نشست علنی شورای شهر یزد اظهار داشت: لازم است در تدوین سند چشم انداز به ظرفیت‌های علمی و اجرایی و تقویت آن نگاه ویژه شود و برنامه‌های آینده شهر بر این اساس باشد.

وی با بیان اینکه باید شناسایی چالش‌ها و فرصت‌های شهر در همه ابعاد اقتصادی، اجتماعی، زیست محیطی مورد توجه باشد ادامه داد: یزد از شهرهای مهاجر پذیر در کشور است لذا در تدوین سند چشم‌انداز باید به این مهم توجه ویژه شود تا نخبگان و فارغ التحصیلان دانشگاهی جذب شوند.

رئیس شورای شهر یزد با تاکید بر لزوم ساماندهی وضعیت مهاجرپذیری استان یزد اضافه کرد: ساماندهی امور مهاجران به طور جدی باید دنبال شود چرا که بخش قابل توجهی از جمعیت شهر یزد را مهاجران تشکیل می دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون پیگیری اعتبارات برای طرح‌های در دستور کار شهرداری اظهار داشت: این موضوع به طور ویژه در دستور کار شورای شهر قرار دارد و از تسهیلات بانکی تامین خواهد شد.

سفید بیان داشت: براساس برنامه‌‌ریزی‌‌های انجام شده، شورای شهر یزد به نحوی سهامدار بانک شهر می شود و در ازای آن برای انجام طرح‌های عمرانی و فرهنگی یزد، تسهیلات مورد نیاز را از این بانک دریافت خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن شب یلدا و گرامیداشت  این شب و نقش آن  در تحکیم بنیان خانواده گفت: خوشبختانه جامعه به حدی از بلوغ فکری رسیده که شب یلدا را فرصت مناسبی برای تکریم بزرگان خانواده در نظر بگیرد و به بهانه این شب فرهنگ نیکوکاری و صله رحم را گرامی بدارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز